چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله علی عالمی در سمنان

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نیروی انتظامی حافظ جان و مال و ناموس مردم است، گفت: امنیت به‌عنوان یک امر حیاتی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سردار روح‌الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز با حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد نیروی انتظامی و با استناد به قرآن کریم، امنیت را مایهٔ افزایش ایمان مؤمنان دانست و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ارکان امنیتِ کشور، نیروی انتظامی است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان اینکه نیروی انتظامی این رکن عظیمِ امنیت را نیروهای انسانی‌هایی که اغلب آن‌ها کارآمد، شریف و زحمتکش هستند تشکیل داده‌اند، تصریح کرد: باید دائماً عزم، ایمان، انگیزه و روحیهٔ این نیروهای امنیتی در کشور تقویت شود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی حافظ جان و مال و ناموس مردم است، افزود: برقراری امنیت از سوی نیروی انتظامی یک عمل عبادی و مقدس محسوب می‌شود که جامعه نیز قدردان این زحمات ارزشمند است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امنیت به‌عنوان یک امر حیاتی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: مردم نیز باید برای حفظ امنیت که حاصل خون‌ها و رشادت‌های شهیدان انقلاب اسلامی است با نیروهای انتظامی همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد امنیت پایدار در منطقه باشیم.

امام جمعه قائم‌شهر تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی با تلاش مضاعف توانسته موفقیت‌های بزرگی را در عرصه برقراری امنیت در اجتماع کسب کند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha