جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار اعضای شورای شهرستان قم

حوزه/ برجام در حقیقت سنگ محکی از سوی مسئولین نظام بود تا مشخص شود گروه ۵+ ۱ تا چه اندازه به گفته های خود تعهد دارند، این برنامه مشخص کرد که آنها هیچ تعهدی بر حرفهای خود ندارند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار اعضای شورای شهرستان قم با تاکید بر اینکه مسئله برجام در حقیقت سنگ محکی از سوی مسئولین نظام  بود تا مشخص شود گروه 5+ 1 تا چه اندازه به گفته های خود تعهد دارند گفتند: این برنامه مشخص کرد که آنها هیچ تعهدی بر حرفهای خود ندارند.

 این مرجع تقلید با بیان اینکه رفت و آمدها با این گروها هیچ مشکلی را برطرف نخواهدکرد تاکید کردند: این گروها کسانی هستند که برای فشار برجامعه اسلامی با اربابان خود مشورت می کنند و تروریست را پرورش می دهند.

ایشان  با بیان اینکه خدمت به مردم جامعه اسلامی از با ارزش ترین اعمال است، چون باعث پیشرفت جامعه اسلامی می شود، اظهارداشتند: هرچه قدر خدمت به مردم صادقانه و خالصانه تر باشد قطعا ثواب آن دو چندان خواهد بود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه مدیریت از جمله مسائلی است که نقش مهمی در زندگی انسانها دارد، گفتند: هراندازه مدیریت برای رفع مشکلات مردم در موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی بهتر باشد، قطعا  پیشرفت جامعه هم بیشتر خواهد شد.

معظم له ایمان، داشتن تقوای الهی، توکل، دوری از گناه و لبیک به دعوت خدای متعال را جمله مسائل مهم درزندگی برشمردند و افزودند: اگر هر مسئولی عوامل ایمان و تقوای الهی را درخود تجلی دهد بهترمی تواند به جامعه خدمت کند چون این چنین انسانهایی خدا را در همه حال ناظر براعمال خود می دانند.

  ایشان افزودند: شهر قم شهری مهمی است و لازم است با مشورت مشکلات این شهر مقدس را از بین برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha