جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام احمد پناهیان

حجت الاسلام پناهیان با بیان این که در مقابل رفتار متکبرانه ترامپ، باید متکبرانه برخورد کرد، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از ارکان حوزه قدرت نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام احمد پناهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به گستاخی‌های اخیر ترامپ علیه ملت ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها نسبت به غیرقابل‌اعتماد بودن آمریکایی‌ها هشدار داده بودند که این رهنمودهای روشنگرانه و بصیرتی رهبر معظم انقلاب اسلامی در قبال آمریکایی‌ها در سخنان ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا برای همگان بیش‌ از پیش آشکار شد.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از ارکان حوزه قدرت نظام اسلامی است، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی کشور از ارکان قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در مقابل رفتار متکبرانه ترامپ باید متکبرانه برخورد کرد، افزود: راهکار مقابله با جریان تجاوز و تعدی به‌نظام اسلامی، اقتدار و ایستادگی است و در مقابل متکبران باید متکبرانه برخورد کرد.

حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه نظام اسلامی یک نظام عزتمند و مقتدر و باعظمت است، خاطرنشان کرد: نظام اسلامی هیچ‌گاه تحت زورگویی و سلطه دشمنان قرار نخواهد گرفت و همواره با اقتدار و عظمت بیش‌ازپیش از مظلومان عالم در برابر ظالمان و مستکبرین حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha