چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در نشستی با اصحاب رسانه  یزد

حوزه/ قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور شعار امسال یوم الله ۱۳ آبان را «غیرت انقلابی» اعلام کرد و گفت: نباید از دستکش های مخملین اتحادیه اروپا بر دستان چدنی آمریکا غافل شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد؛ پیش از ظهر امروز، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و هیئت همراه در آستانه یوم الله 13 آبان درابتدای سفر یکروزه به استان یزد در نشستی با اصحاب رسانه استان اهم برنامه ها و اهداف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت یوم الله 13 ابان را تشریح کرد.

وی، یوم الله 13 آبان را یک روز قانونی مصوب مجلس شورای اسلامی و مورد تأیید شورای نگهبان با عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی معرفی کرد.

قائم مقام شورای هماهنگی کشور دو عنصر« انتخابات» و «حضور در مناسبت ها و راهپیمایی» را به عنوان مصادیق مهم مردمی بودن نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: مردم در بزرگداشت ایام الله و حضور حماسی در راهپیمایی ها با اعتقاد انقلابی و دینی شرکت می کنند و در این عرصه جناح و حزب سیاسی مطرح نیست و یکسال شیطنت استکبار با راهپیمایی مردم خنثی می شود.


*ثبت و ضبط حضور حماسی ملت ایران در سطح کشور

لطفی، در پاسخ به خبرنگار «حوزه» در خصوص ثبت و ضبط حضور حماسی ملت ایران در مراسم و راهپیمایی ها اذعان کرد: ثبت مکتوب با جمع آوری گزارش مصور از سراسر کشورتجمیع می شود و با توجه به گسترش امکانات و نیز فضای مجازی، ثبت و ضبط حماسه ها در سطح کشور توسعه یافته است.

وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار «حوزه» در خصوص تشریح رویکرد برنامه های امسال یوم الله 13 آبان اظهار کرد: استکبار ستیزی یک باور دینی نهفته در مسلمانان و ملت ایران است و هر کس تابع قرآن، خط امام و ولایت فقیه است اصل استکبار ستیزی را می پذیرد.

این  مقام مسئول تصریح کرد: در لحظه لحظه ملت ما روحیه  استکبار ستیزی متجلی است و یوم الله 13 آبان که یادآور سه رویداد مهم تاریخی است به عنوان نمادین روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامیده شده است .

لطفی، یاداور شد: قریب به 50 درصد جمعیت کشور ما زیر 50 سال و بیش از 80 درصد جمعیت نیز قبل از انقلاب و وقایع پیروزی انقلاب را ندیده اند که ضرورت اطلاع رسانی دیده می شود.

وی تأکید کرد: 13 آبان تنها روز دانش آموز نیست و گرچه طی سالیان گذشته به دلیل ضعف در اطلاع رسانی اینگونه در رسانه ها جا افتاده است ولی یکی از رویکردهای امسال ما دعوت از همه اقشار و حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان است.


*از دستان چدنی آمریکا و دسستکش مخملین اتحادیه اروپا غافل نشویم

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با محکومیت اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا در مورد ایران و سپاه پاسداران بیان کرد: ترامپ دستان چدنی آمریکا با لفاظی های کینه توزانه استکباری نسبت به نظام اسلامی را نشان داد و نباید از دستکش های مخملین اتحادیه اروپا بر دستان چدنی آمریکا غافل شویم که استعمار پیر انگلیس هم یکی از مصادیق دستکش های مخملین با  دستان چدنی آمریکا به شمار می رود.

لطفی، خاطرنشان کرد: هیچ مسلمانی و هیچ انقلابی و خط امامی نمی تواند بگوید قائل به استکبار ستیزی نیستم و هر منصفی اکنون در جهان نماد استکبار را آمریکا می داند.

وی با یادآوری برخی واکنش های مردمی و تجمعات میدانی در نقاط مختلف کشور علیه اظهارات ترامپ توصیه کرد: با توجه به نزدیک بودن یوم الله 13 آبان از همه اقشار مردم دعوت می کنیم تا با شعارهای همیشگی مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا به میدان بیایند و وظیفه دینی و انقلابی خود را ادا کنند.


*«غیرت انقلابی» شعار امسال 13آبان/ دعوت از همه اقشار در راهپیمایی 13 آبان

این مقام مسئول با بیان اینکه دیوار آمریکا فروریختنی است و به دیوار در حال ریزش نباید تکیه کرد؛ اظهار کرد: شعار امسال ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان «غیرت انقلابی» نامگذاری شده است که در همه اقلام تبلیغاتی راهپیمایی یوم الله 13 آبان دیده می شود.

لطفی، از تشکیل هیئت اندیشه ورزان شورای هماهنگی کشور با حضور نمایندگان استانها خبر داد و یکی از اهداف این هیئت را راهکارهای نواوری در برگزاری مراسم عنوان کرد و گفت: طرح حمایت از پایان نامه های دانشجویان با موضوع نوآوری در بزرگداشت ایام الله نیز در حال اجراست.

وی، نقش اطلاع رسانی مناسبت های انقلاب اسلامی را بر عهده اصحاب رسانه دانست و گفت: مجموعه اصحاب رسانه خط مقدم مجموعه شورای هماهنگی هستند و قطعا مساعدت اصحاب رسانه تأثیرگذار است.

در این نشست، دکتر محمدحسن پاسوار مشاور عالی برنامه نویسی، پژوهش و آموزش، حجت الاسلام محمود محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران، محسن صباغ مشاور عالی مراسم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و عضو شورای معاونان، سعید فلاح پور مشاور عالی ارتباطات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و عضو شورای معاونان، سید حسیین موسوی مدیر کل امور استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین فخرالدینی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و معاونان وی و نیز مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد و اکثر نمایندگان خبرگزاری ها و اعضای کانون خبرنگاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان حضور یافتند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha