پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سلامت روان

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا(س) از اجرای طرح «حلقات بهداشت روانی» با حضور طلاب این مدرسه برای دانش آموزان خبر داد.

خانم ناهید اشکشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به هفته تربیت بدنی و ورزش، گفت: در طرح «حلقات بهداشت روانی»، طلاب با بیان دیدگاههای اسلام در خصوص ورزش، سلامتی و بهداشت روانی، به تبلیغ و تبیین اهمیت و ضرورت اصل ورزش در بین دانش آموزان خواهند پرداخت .

وی با بیان اینکه بهداشت روانی داشتن احساس آرامش، امنیت درون و دوری از اضطراب است خاطر نشان کرد: بهره مندی از بهداشت روان می تواند بر سلامت جسم و روح اثر مثبتی داشته باشد .

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه (س) ازنا با تاکید بر اینکه بهداشت روانی قوانین مربوط به سلامت عاطفی را از در برمی گیرد، ادامه داد: سلامت روانی در پرتو پایبندی به آموزه های دینی برای انسان حاصل خواهد شد لذا در این راستا نیاز است دیدگاههای بهداشت روانی از منظر اسلام به دانش آموزان ارائه شود .

 اشکشی در پایان با اشاره به اینکه آموزه های دینی  تضمین کننده بهداشت روانی برای انسانهاست، گفت: در این طرح طلاب با حضور در بین دانش آموزان به برگزاری حلقات پرسش و پاسخ و ارائه راهکارهای لازم در خصوص بهداشت روان، مشاوره های لازم را ارائه خواهند داد.

 

 

    

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha