جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معارفه مسئول جدید مرکز خدمات شهر ری

حوزه/ مراسم معارفه حجت الاسلام پرویز حسین زاده مسئول مرکز خدمات حوزه‌ علمیه نمایندگی شهرری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، مراسم معارفه حجت الاسلام پرویز حسین زاده مسئول نمایندگی مرکز خدمات شهرری با حضور امام جمعه این شهرستان و مدیر مرکز خدمات استان برگزار شد.

حجت الاسلام اکبری مدیر مرکز خدمات استان در این جلسه ضمن قدردانی از مسئول سابق این نمایندگی، توضیحاتی در مورد فعالیت‌های مرکز خدمات ارائه کرد و گفت: افتخار ما این است که خادم طلاب و سربازان حضرت ولی‌عصر (عج) هستیم.

وی بیان کرد: حجت الاسلام حسین زاده با توجه به سوابق و عملکردشان در مرکز خدمات برای این مسئولیت انتخاب شدند و امیدوارم در خدمت به سربازان حضرت ولی عصر(عج) موفق باشند.

مدیر مرکز خدمات استان با اشاره به رسالت مرکز خدمات در خدمت به طلاب و روحانیون گفت: تحقق رسالت حقیقی مرکز خدمات تنها با همکاری و تعامل مسئولان و امام جمعه شهرستان محقق می‌شود.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی، امام جمعه شهرری در این مراسم در سخنانی ضمن قدردانی از فعالیت‌های مرکز خدمات، بر همکاری و تعامل مسئولان این شهرستان و مرکز خدمات تأکید کرد.

شایان ذکر است، حجت الاسلام اصلانی رئیس امور مساجد شهر ری، مهندس پایدار مشاور مدیر عامل بیمه آسیا و مدیر پروژه بیمه مکمل درمان طلاب، ائمه جمعه شهرستان‌های تابعه، معاونان مرکز خدمات استان و جمعی از مسئولان و علمای شهرری حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha