شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سروستانی

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تاکید بر لزوم توجه به اجرای پیوست فرهنگی در مناطق صنعتی، گفت: زیرساخت های نفت و گاز بیشتر با نگاه اقتصادی طراحی و راه اندازی شده اند و به دلیل وجود آسیب هایی از قبیل اعتیاد در این مناطق، مقوله پیوست فرهنگی باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی، امروز در دومین نشست مدیران کل تبلیغات اسلامی استان های منطقه ای مرکز کشور گفت: اجرای پیوست فرهنگی باعث کاهش آسیب های اجتماعی در مناطق مهاجر پذیر صنعتی می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: بوشهر از استان‌های مهاجرپذیر کشور است و به دلیل واقع شدن نیروگاه اتمی، منابع نفت و گاز و مناطق صنعتی از قبیل پارس جنوبی پذیرای مهاجرانی از همه مناطق کشور است و وجود فرهنگ های مختلف در این افراد، در مواردی باعث ایجاد آسیب هایی می شود.

وی بر با تاکید بر لزوم توجه جدی به اجرای پیوست فرهنگی در مناطق صنعتی افزود: زیرساخت های نفت و گاز بیشتر با نگاه اقتصادی طراحی و راه اندازی شده اند و به دلیل وجود آسیب هایی از قبیل اعتیاد در این مناطق، مقوله پیوست فرهنگی باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد تا کمتر باعث بروز آسیب های اجتماعی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آسیب های اجتماعی استان اضافه کرد: طلاق، اولین آسیب اجتماعی استان بوشهر است و اعتیاد، بیکاری و حاشیه‌نشینی موارد بعدی آسیب اجتماعی استان را تشکیل می دهند.

حجت الاسلام سروستانی با تشریح برنامه های سازمان در این راستا افزود: تلاش شده متناسب با هر آسیبی برنامه هایی در قالب همایش، کارگاه های آموزشی و نشست‌های تخصصی مختلف طراحی و اجرا شود و با برگزاری جلسات شورای تبلیغ در فصول تبلیغی از ظرفیت شبکه تبلیغی در کاهش اسیب های اجتماعی استفاده می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در پایان سخنان خود تصریح کرد: برنامه‌های خاصی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق شبکه های تبلیغی و سایر ظرفیت های موجود در سازمان انجام شده است و با استقرار روحانی مستقر در مناطق آسیب‌پذیر گام های موثری در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی برداشته شده و در این زمینه توفیقاتی هم داشته ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha