جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام احمدی

حوزه/ تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین بر لزوم حضور موثر روحانیت در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: حضور روحانیت در فضای مجازی یک ضرورت است و مقام معظم رهبری بارها بر این مسئله تاکیده فرموده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مهدی احمدی، شامگاه یکشنبه، در جمع طلاب مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین به موضوع رسانه پرداخت و گفت: حوزویان  باید اولویت ها را بشناسد و در مورد آن ها اطلاعات کسب کنند.

وی با اشاره به این که برای فعالیت در فضای مجازی و رسانه ای به ایجاد مراکز فکری متشکل از فعالان و نخبگان حوزوی نیاز داریم، افزود: انقلاب اسلامی ایران تحولی عظیم در رسانه های دنیا ایجاد کرد.

تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین بر لزوم حضور موثر روحانیت در فضای مجازی تاکید کرد و بیان داشت: حضور روحانیت در فضای مجازی یک ضرورت است و مقام معظم رهبری بارها بر این مسئله تاکیده فرموده اند.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: در تاریخ اسلام هیچ گاه چنین ابزاری در اختیار نیروهای اسلام نبوده، اما الان این فرصت به وجود آمده است، بنابراین در اصل حضور روحانیت در فضای مجازی شکی نیست.

کارشناس امور رسانه خاطرنشان کرد: آنچه که در فضای مجازی حاکم بوده و جریان دارد بسیار متفاوت از واقعیت اجتماع است، چراکه همه مردم در فضای مجازی حضور ندارند و زندگی همه مردم نیز فضای مجازی نیست.

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین ادامه داد:  رسانه‌های  غربی طی سالهای اخیر مسلمین را خشن وتروریست معرفی کرده اند و به طرق مختلف خواسته اند مردم را از گرایش به اسلام باز دارند.

حجت الاسلام احمدی در پایان گفت: امروزه در رسانه‌های  غربی  و صهيونيستی با اخبار و افكار عمومی جهان بازی می شود ‌و آنها تلاش می كنند تا اخباری را كه مورد نظر خودشان است به مردم جهان القا و منتقل كنند، اما با وجود تمام تلاش‌هاي استكبار جهانی و اعمال محدوديت‌ها، گرايش به اسلام ناب روز‌به ‌روز در حال گسترش است و اين مسئله حكايت از فطری بودن پيام اسلام و انقلاب اسلامی دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha