شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی

حوزه/ عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با اشاره به اینکه شجاعت اخلاقی، اجتماعی و سیاسی از اقسام شجاعت است، گفت: شجاعت اخلاقی، داشتن قدرت تحمل به خاطر خداوند متعال، شجاعت اجتماعی و از همه مهمتر شجاعت سیاسی است که از حق دفاع کنیم و دیگران را برای رسیدن به اهداف خود قربانی نکنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی، صبح امروز در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در شهرستان اردکان برگزار شد، با اشاره به خطبه حضرت امام سجاد (ع ) در شهر شام، گفت: اگر مردم در زمینه احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر همه با هم تلاش کنند، بی حجابی و منکر در جامعه ریشه کن خواهد شد و بی توجهی به این مسئله باعث گسترده تر شدن منکرات می شود.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به اینکه شجاعت اخلاقی، اجتماعی و سیاسی از اقسام شجاعت است، افزود: شجاعت اخلاقی، داشتن قدرت تحمل به خاطر خداوند متعال، شجاعت اجتماعی و از همه مهمتر شجاعت سیاسی است که از حق دفاع کنیم و دیگران را برای رسیدن به اهداف خود قربانی نکنیم، لذا همه مردم و به ویژه مسئولان باید شجاع باشند.

وی به جایگاه و مقام شهدا اشاره و خاطر نشان کرد: خانواده شهدا با اختلاس، بدحجابی، کم فروشی، بی نمازی و موسیقی مبتذل مخالف هستند، زیرا فرزندانشان را برای اسلام و انقلاب به جنگ فرستادند و با مشاهده این مسائل در کشور ناراحت می شوند.

این کارشناس مذهبی، ادامه داد: نام شهید همیشه زنده و پا برجاست و مردم ما با تیزبینی خود، حساب انقلاب را از حساب بعضی افراد جدا کرده و این که برخی بدانند قطار انقلاب به برکت خون شهدا پیش خواهد رفت.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی در پایان در خصوص ماه صفر و نامگذاری آن، گفت: ماه صفر عاشورای دیگری است چون زمان تجدید حزن و اندوه اهل بیت(ع) و شروع فصل دیگری از مصیبت است و این که در این ماه بر صدقه دادن برای حفظ انسان از بلایا بسیار سفارش شده است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha