جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گردهمایی روحانیون و طلاب

حوزه/گردهمایی طلاب و روحانیون شهرستان ابرکوه با حضور حجت‌الاسلام سید عباس شال کوهی، کارشناس معاونت آموزشی حوزه علمیه قم در دفتر امام‌جمعه ابرکوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، صبح امروز مراسم گردهمایی طلاب و روحانیون شهرستان ابرکوه با حضور حجت‌الاسلام سید عباس شال کوهی، کارشناس علمی معاونت آموزشی حوزه علمیه قم و حجت‌الاسلام مجتبی داودی مسئول سازمان بسیج طلاب روحانیون یزد در دفتر امام‌جمعه ابرکوه برگزار شد.

امام‌جمعه ابرکوه در این گردهمایی به برگزاری کلاس های درس اخلاق برای مدیران اجرایی این شهرستان اشاره و خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس‌های درس اخلاق برای مدیران اجرایی شهرستان تأثیر بسزایی در کاهش تخلفات اداری داشته است. و

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی ادامه داد: امروز شاهد این هستیم که با برگزاری این کلاس ها مشکلاتمان در بخش اداری شهرستان ابرکوه نسبت به سایر شهرستان‌ها بسیار کمتر است و همدلی مسئولین بیشتر و تنش‌ها کمتر شده است.

وی تصریح کرد: طلاب نباید به مسائل تکراری و ساده بسنده کنند، بلکه باید از ظرفیت‌های مکتب عاشورا برای بیان مباحث اخلاقی، اجتماعی و سیاسی بهره‌گیری کنند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha