جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید قنبری

پیکرشهید روحانی حجت الاسلام احمد قنبری که در قالب نیروهای حشدالشعبی عراق در جبهه مبارزه علیه داعش به شهات رسیده بود، پیکر مطهرش پس از دوسال امروز به اصفهان رسید.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، پیکر پاک شهید مفقود الاثر مدافع حرم حجت الاسلام احمد قنبری پس از گذشت دو سال از زمان شهادت کشف و شناسایی  و امروز صبح به اصفهان رسید.

این روحانی مدافع حرم دو سال پیش در دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) در مبارزه با تروریست‌های تکفیری در عراق  به شهادت رسید.

پیکر این شهید به همراه پیکر مطهر چهارده شهید در منطقه حراریات در غرب بیجی کشف و شناسایی شد.

پیکر مطهر شهید احمد قنبری در حرم مطهر حضرت امیرالمؤمنین علی(ع)، حضرت اباعبدالله الحسین و حضرت عباس علیهماالسلام تشییع شد و امروز صبح وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شد و طبق برنامه های اعلام شده،  تشییع این شهید به همراه شهید دیگر دفاع مقدس  و مدافع حرم پاسدار حسین آقادادی روز پنج شنبه هفته جاری توسط مردم شهید پرور اصفهان از فلکه فیض به سمت گلستان شهدای اصفهان تشییع  و به خاک سپرده می شود.

گفتنی است، شهید روحانی مدافع حرم، احمد قنبری در سال 88 وارد حوزه علمیه اصفهان شده و سپس طلبه  مدرسه علمیه امام صادق(ع) چهارباغ اصفهان بوده است  که پس از دو سال تحصیل علوم حوزوی به نجف رفته و ادامه تحصیل خود ر ا در آنجا می گذراند و پس از فرمان جهاد مرجع عالی قدر تشیع آیت الله سیستانی مبنی بر تشکیل حشدالشعبی عراق به این گروه می پیوندد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha