جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
برجام و مقابله با آمریکا

حوزه/ مدیرحوزه علمیه کاشان ترامپ را فاقد پای بندی به قوانین بین المللی دانست و گفت: هر چه بر برجام می گذرد، آینده نگری رهبر معظم انقلاب برای کسانی در حال و هوای دلخوشی درسایه کدخدا بودند، واضح تر می شود که فرمود به آمریکا اعتماد نکنید و به وعده های او دلخوش نباشید.

حجت الاسلام والمسلمین منصورفرجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، با محکوم کردن سخنان گستاخانه ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهارداشت: هر چه بر برجام می گذرد، آینده نگری رهبر معظم انقلاب برای کسانی در حال و هوای دلخوشی درسایه کدخدا بودند، واضح تر می شود که فرمود به آمریکا اعتماد نکنید و به وعده های او دلخوش نباشید.

مدیرحوزه علمیه کاشان، سخنان سخیف و کوته فکرانه ترامپ را مایه شرم مقامات عالی جهان دانست و تصریح کرد: ترامپ نشان داد نیاز به مشاوران آگاه و اهل مطالعه دارد تا  باعث حیرت مردم جهان نشود.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی، با بیان این که امروز ترامپ به جای ریاست جمهوری شبیه دلقکی شده است که حرکات و سخنان او موجب تمسخر مردم جهان شده است، گفت: جای تاسف برای مردم آمریکاست که زمام امور خود را به دست کسی داده اند که به هیچ قانون بین المللی و حتی امضای زمامداران رسمی کشور خود پای بند نیست.

مدیرحوزه علمیه کاشان، رفتارهای ترامپ گستاخ را درست عبرت برای سیاست مداران دنیا دانست و تاکید کرد: رفتار ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران بر اساس فرمایشات امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری باید درس عبرتی برای مسئولان و امت اسلامی ایران در جهت انقلابی بودن، تحقق اقتصاد مقاومتی، ایستادن روی پای خود، عدم تکیه به قدرت ها و اتکا به ظرفیت های جوانان برومند کشورمان باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha