جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بحرین

حوزه/ ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین، با صدور بیانیه ای مردم بحرین را به تظاهرات گسترده در روز جمعه با شعار "جمعه بزرگان کرامت" دعوت کرد تا تمام مردم بحرین همبستگی خود را با رهبران انقلابی خود اعلام کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین، با صدور بیانیه ای مردم بحرین را به تظاهرات گسترده در روز جمعه با شعار "جمعه بزرگان کرامت" دعوت کرد تا تمام مردم بحرین همبستگی خود را با رهبران انقلابی خود اعلام کنند.

در همین راستا شهرها و مناطق مختلف بحرین از روزهای گذشته شاهد برپایی تظاهرات برای همبستگی با رهبران انقلابی حاضر در زندان های آل خلیفه است؛ رهبرانی که در راه به دست آوردن آزادی و کرامت خود و مردم زندانی شده اند.

تظاهرات کنندگان در این راهپیمایی ها تصاویر رهبران انقلابی زندانی را در دست داشته و با سر دادن شعارهای انقلابی خواستار آزادی رهبران انقلاب از زندان ها و توقف اقدامات امنیتی آل خلیفه علیه مردم شدند.

مردم و جوانان منطقه کرزکان در اقدامی انقلابی توانستند خیابان های اصلی این منطقه را مسدود کرده و برای نشان دادن خشم خود از اقدامات امنیتی آل خلیفه مانع عبور و مرور خودروها در این خیابان ها شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha