سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جلسه ستاد اربعین حوزه علمیه استان ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی از آمادگی مدارس علمیه استان ایلام و برنامه ریزی های لازم، برای میزبانی از طلاب و روحانیون زائر اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین وعد مرادبیگی، در چهارمین جلسه ستاد اربعین حوزه علمیه استان ایلام گفت: بحث رفاهیات، بودجه، فرهنگی و هماهنگی مبلغین در اربعین با کمک معاونین حوزه در حال پیگیری است.

مدیر حوزه‌ علمیه استان ایلام با اشاره به آمادگی مدارس استان برای میزبانی از زائران اربعین، افزود: علاوه بر مدرسه صاحب الزمان(عج) شهر ایلام و حضرت ولی عصر(عج) مهران، مدارس علمیه ایوان و سرابله در مسیر زائران از سمت استان کرمانشاه و لرستان، مدارس علمیه دهلران و آبدانان در مسیر زائران از سمت استان خوزستان و مدرسه دره شهر نیز در مسیر زائران از لرستان و خوزستان، آماده ارائه خدمت رسانی به زائران اربعین می باشند.

وی با اشاره به ضرورت حضور روحانیون در موکب ها، ادامه داد: به مدارس سطح استان ابلاغ شده که از هر مدرسه دو نفر از طلاب و در صورت استقبال بیشتر، سه نفر را به معاونت امور طلاب استان معرفی کنند تا با هماهنگی و اعلام تاریخ اعزام آنها به مهران، در موکب ها مسقر شوند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با بیان این که چند موکب در سطح شهر ایلام فعال هستند که باید سازماندهی لازم انجام شود، تا روحانیون در آنجا حضور یابند، گفت: باید تا قبل از هفتم آبان طلاب را تقسیم‌بندی و برای حضور در موکب‌ها آماده کنیم و هاهمگی لازم برای برپایی موکب حوزه علمیه در پل زائر در مهران انجام شود.

مدیر حوزه علمیه ایلام در پایان خواستار حمایت و نگاه ویژه مسئولان حوزه های علمیه به حوزه استان و مدرسه علمیه مهران در راستای خدمت رسانی مطلوب تر به زائران اربعین شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha