پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
میرعمادی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بر توسعه، تکمیل و فراهم سازی زیرساخت های حوزوی با همت خیران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی امروز در همایش جامعه خیران حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان اینکه حوزه های علمیه خواهران از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بوده است، گفت: امروز خواهران با تحصیل و تبلیغ در حوزه های علمیه دوشادوش برادران در سنگر تحصیل و تبلیغ علوم دینی به فعالیت می پردازند که این امر بسیار ستودنی است .

وی با بیان اینکه خواهران طلبه و مبلغ با تلاش، اخلاص و دلسوزی در راستای تحکیم عقاید و باورهای دینی در جامعه به فعالیت تبلیغی مشغول هستند، خاطرنشان کرد: بی شک نقش حوزه های علمیه خواهران در اشاعه و گسترش باورهای اعتقادی و تحکیم بنیان خانواده در جامعه موثر است .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه فعالیت حوزه های و مدارس علمیه خواهران در نقاط مختلف در تربیت دینی فرزندان جامعه بسیار موثر است، افزود: باید با گسترش و توسعه مدارس علمیه در شهرهای گوناگون به رشد و توسعه باورهای دینی در جامعه بانوان کمک کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تاکید بر اینکه طلاب به ویژه خواهران طلبه نقش بارزی در تبلیغ، تبیین و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی در جامعه دارند، گفت: امروز با هجوم جنگ نرم دشمنان و تضعیف باورهای اعتقادی و دینی در جامعه نیازمند توسعه و گسترش کمی و کیفی حوزه های علمیه و مدارس در نقاط مختلف کشور هستیم.

وی با بیان اینکه ترویج سبک زندگی اسلامی از وظایف مهم خواهران طلبه و مبلغ است، افزود: طلاب و مبلغان خواهر حوزه های علمیه نقش مهمی در این راستا به عهده دارند، چرا که تحکیم مبانی خانواده و بنیان آن نیازمند ترویج سبک زندگی اسلامی است .

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه نقش حوزه های علمیه در هدایت معنوی جامعه نقشی بی بدیل است، بیان داشت: با توجه به هجمه های فرهنگی دشمن حوزه های علمیه و مبلغان بویژه بانوان نقش مهمی در ایمن سازی باورهای دینی در جامعه دارند .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان بر توسعه، تکمیل و فراهم سازی زیرساخت های حوزوی با همت خیران تاکید کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha