جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه خواهران

حوزه/ حجت الاسلام زارعی از تحصیل بیش از ۷۰ هزار طلبه در حوزه های خواهران سراسر کشور خبر داد و گفت: توسعه و گسترش زیرساخت های حوزوی با همت خیران از برنامه های راهبردی خیران حوزه های علمیه خواهران در کشور است

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام زارعی امروز در همایش جامعه خیران حوزه های علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به نقش سازنده و اثرگذار حوزه های خواهران در جامعه، گفت: نقش خواهران طلبه و مبلغ در تبلیغ و تبیین باورهای اعتقادی و خانودگی در جامعه بسیار موثر است.

وی از تحصیل بیش از ۷۰ هزار طلبه در حوزه های خواهران سراسر کشور خبر داد و افزود: امروز در با حضور تبلیغی خواهران طلبه در مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و همچنیین فعالیت تبلیغی در نقاط مختلف، شاهد تعمیق و گسترش باورهای دینی و پیشگیری از افزایش آسیب های اجتماعی در جامعه هستیم .

عضو هیئت مدیره جامعه خیران حوزه های علمیه خواهران کشور با بیان اینکه تربیت مادرانی مومن و دوستدار خانواده از اهداف مهم راه اندازی حوزه های خواهران است، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت های عظیم حوزه هایخواهران در مقابله با آسیب های فرهنگی و تعمیق باورهای اعتقادی در جامعه بهره برداری شود.

حجت الاسلام زارعی با اشاره به اینکه خواهران طلبه و مبلغه پاسخگوی سوالات و شبهات بانوان در جامعه هستند، گفت: اقدامات بانوان طلبه در تولید علم و تبلیغ موثر و کارآمد در جامعه بسیار چشمگیر است که جای قدردانی دارد .

وی در پایان با اشاره به اینکه توسعه و گسترش زیرساخت های حوزوی با همت خیران از برنامه های راهبردی خیران حوزه های علمیه خواهران در کشور است، گفت: امید می رود با توسعه کمی و کیفی مدارس علمیه خواهران در نقاط و شهرهای مختلف شاهد رشد و گسترش باورهای دینی و قرآنی در جامعه بویژه در بین زنان و دختران باشیم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha