پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جشنواره شعر اشراق

حوزه/ مهلت ارسال آثار به به دبیرخانه چهارمین جشنواره بین المللی شعر اشراق که به همت مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود، تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهارمین جشنواره بین المللی شعر اشراق که به همت مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود، تمدید شد.

برپایه این گزارش: دبیرخانه این جشنواره ضمن اعلام خبر تمدید مهلت ارسال آثار، گزارشی درباره این جشنواره منتشر کرد که به شرح ذیل است:

تا اول آبان ماه سال جاری حدود 1000 اثر از تقریبا 300 شاعر از طرق مختلف به دبیرخانه چهارمین جشنواره شعر اشراق ارسال شده است.

از آنجا که احتمال می رود طلاب شاعر بیشتری در جریان فراخوان قرار گیرند، بنا به تصمیم دبیرخانه مهلت ارسال اثر تا 25 آبان ماه 1396 تمدید شده است.

علاقه مندان برای سهولت در ارسال آثار خود می توانند از راه های مختلفی برای این منظور استفاده است که عبارت اند از: ثبت نام در سامانه اینترنتی به نشانی www.poemcongress.com/eshragh/fa-ir و ربات تلگرامی eshraghpoem_bot@ و از طریق پست الکترونیک به نشانی  telkalayyam@gmail.com .

همچنین علاقه مندان در صورت بروز هرگونه مشکل در ارسال اثر با شماره 09109530692 تماس بگیرند.

همچنین بعد از ارسال اثر از طریق ربات یا ایمیل، برای اطمینان از دریافت اثر خود توسط دبیرخانه، از طریق تماس با شماره بالا اقدام فرمایید.

شایان ذکر است که چهارمین جشنواره بین المللی شعر حوزه(اشراق) ویژه شاعران حوزوی بوده که فراخوان آن به شش زبان فارسی، عربی، انگلیسی، اسپانیولی، اردو و ترکی‌ منتشر شده است.

این جشنواره شامل سه بخش کلاسیک، نو، کودک و نوجوان بوده و موضوع بخش ویژه این جشنواره درباره نقد هنرمندانه جاهلیت مدرن و وصف شکوهمندانه دفاع از حریم و حرم است.

چهارمین جشنواره بین المللی شعر حوزه جشنواره دارای رده بندی اول تا سوم نیست و در صورت تایید کیفی آثار از سوی داوران تا سقف چهل نفر را به عنوان برگزیده معرفی خواهد کرد و در صورت تشخیص دبیرخانه علمی از 5 اثر به صورت ویژه تقدیر خواهد شد.

این جشنواره ویژه طلاب علوم دینی است و هر شرکت کننده می تواند با حداکثر 10 اثر در جشنواره شرکت کند که در صورت امتیاز بالای چند اثر، تنها یک اثر از هر شاعر به عنوان اثر برتر انتخاب خواهد شد.

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha