جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ همایش سه ساله کربلا حضرت رقیه(سلام الله علیها)

حوزه/ همایش ۳ ساله‌های حسینی در شهرستان شیروان به مناسبت سالروز شهادت دردانه امام حسین (ع) حضرت رقیه (س) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، همایش سه ساله‌های حسینی به مناسبت روز شهادت حضرت رقیه (س) امروز سوم آبان ماه چهارشنبه همزمان با پنجم صفر ساعت 15 عصر در شهرستان شیروان برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه بسیج خواهران حضرت زینب نیروی مقاومت بسیج شهرستان شیروان در خصوص برگزاری این همایش به خبرنگار ما گفت: این همایش با هدف تکریم خاندان اهل‌بیت امام حسین (ع) و گرامیداشت ایام حسینی در محل مکتب الزهرا شیروان برگزار می‌شود.

زینب طیبی اظهار داشت: یکی از اهداف مهم برگزاری این مراسم معنوی تبیین اهداف و اقدامات امام حسین(ع) و یارانش برای احیای نهضت حسینی است که در این زمینه حتی کوچک‌ترین عضو خانواده این اهل‌بیت(ع) از هیچ تلاشی دریغ نکرده است و این باید الگویی برای کودکان و نوجوانان ما باشد.

وی افزود: از دیگر محورهای مهم برگزاری این مراسم ارائه الگو برای کودکان و دختران سه‌ساله، حیا و عفت حضرت رقیه(س) است که برای تحقق این اهداف از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود که امیدواریم با اقدامات انجام یافته در این زمینه به‌تمامی اهداف خود در این زمینه دست‌یابیم.

طیبی خاطرنشان کرد: از تمامی بانوان و فرزندانشان برای حضور در این مراسم معنوی دعوت به عمل می‌آید که امیدواریم با حضور در این مراسم یاد و خاطره حضرت رقیه(س) گرامی داشته شده و کودکان بیشتر با شخصیت این حضرت آشنا شوند و ما نیز تمام تلاش خود را به‌کارگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha