جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام طه محمدی / امام جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: متاسفانه در ترویج ورزش عمومی برای قشر ضعیف جامعه کاری نکرده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان صبح امروز در دیدار با مسئولان سازمان ورزش و جوانان همدان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با اشاره به اهمیت ورزش اظهار داشت: ورزش همگانی باید در جامعه نهادینه شود.

وی ادامه داد: متأسفانه امروز ورزش فقط در خدمت یک قشر خاص جامعه است؛ در حالی که امر اشتباهی است؛ زیرا که باید سعی کنیم ورزش را در اختیار عموم مردم قرار داده و دسترسی به آن را برای همه آسان نماییم.

امام جمعه همدان عدم انگیزه لازم را یکی از دلائل دوری از ورزش دانست و گفت: اگر بتوانیم انگیزه لازم برای انجام ورزش را در افراد ایجاد کینم می توان از بسیاری از بیماری های موجود در جامعه جلوگیری کرد.

آیت الله طه محمدی به مشکلات ورزشکاران اشاره کرد و گفت: گاهی ما غرق در کاری می شویم؛ اما در کنار آن موارد بسیاری را که مهم هم هستند را از دست می دهیم.

وی ادامه داد: قهرمانان ما در مسیرقهرمانی گاهی اوقات بعضی فرصت ها را از دست می دهند؛ من معتقدم ورزش یک هدف است و نباید گذاشت در کنار آن صد هدف قربانی شوند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان توجه به اهداف اصلی ورزش را مهم تلقی کرد و گفت: ما نباید اصل کار را فراموش کنیم؛ ورزش به تنهایی انسان را به جایگاه بالا نمی رساند.

وی در ادامه گفت: وظیفه ما در تربیت قهرمانان این است که نه تنها در بعد ورزش بلکه در ابعاد دیگر مانند بعد اخلاقی افراد را آموزش دهیم.

آیت الله محمدی وزرش عمومی را حق همه مردم بیان کرد و گفت: متاسفانه در ترویج ورزش عمومی برای قشر ضعیف جامعه کاری نکرده ایم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha