جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام اسلامی

عضو شورای حوزه علمیه قزوین گفت: پیشرفته‌ترین سلاح انقلاب اسلامی ایران در برابر انواع تجهیزات نظامی دشمنان، نیروی قدرتمند بسیج است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی صبح امروز در دیدار با مدیر گروه تلویزیونی بسیج صدا وسیمای مرکز قزوین، ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند این گروه در تولید برنامه های فاخر و ارزشمند دوران دفاع مقدس از حضور این گروه در تشییع و استقبال از شهید روحانی، حجت الاسلام والمسلمین آقاجانی و پخش برنامه این شهید والامقام در شبکه استانی مرکز قزوین قدردانی کرد.

وی به نام ارزشمند بسیج در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: بسیجی باید جان‌فشان و شجاع بوده و پاسدار حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد تا به اهداف والای امام (ره) جامه عمل بپوشاند.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: اگر امروز تمامی کشورهای جهان از نام ایران هراس داشته و جرأت تجاوز به حریم کشور ما را ندارند، به برکت همین نیروی بسیج و تفکر بسیجی است.

 امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: پیشرفته‌ترین سلاح انقلاب اسلامی ایران در برابر انواع تجهیزات نظامی دشمنان، نیروی قدرتمند بسیج است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد:  اگر امروز بسیج در کشور وجود نداشت، بسیاری از کار‌ها بر زمین می‌ماند؛ از این رو تأسیس بسیج مایه خیرات و برکات بسیاری برای کشور بود که باید همچنان پابرجا باشد.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی تصریح کرد: بسیج به عنوان یک تشکل مردمی تاریخ انقلاب، مردمی‌ترین، کارآمد‌ترین و مخلص‌ترین نهاد انقلاب بوده که بیش از 3 دهه توانسته در میدان‌های مختلف از امتحان‌های برزگ و آزمایش‌های سنگین سرفراز بیرون بیاید.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: این ملت از همه عرصه‌ها پیروز و سربلند بیرون آمده و باید این پیروزی‌ها را تا انقلاب صاحب زمان مهدی موعود(ع)، با همین تفکر، انگیزه و آرمان خواهی بسیجی ادامه دهد؛ این ملت می‌تواند نقشه دشمنان را یکی پس از دیگری نقش بر آب کند.

امام جمعه شهرستان تاکستان عنوان داشت: داشتن تفکر بسیجی راه نفوذ دشمنان را قطع و مانع از رسیدن اهداف شوم و پلید دشمنان می شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: تا زمانی که بسیج و فکر بسیج در این کشور زنده و پویا است، دشمن هیچگاه نخواهد توانست کوچکترین ضربه ای به این نظام و انقلاب وارد نماید.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی خاطرنشان کرد: بسیج یک ظرفیت بزرگ و سازنده است که می تواند در عرصه های نظامی، کشاورزی، علمی، دانشگاهی و اجتماعی، فضای مجازی و اقتصادی نقش آفرینی کند.

همچنین در این دیدار، مدیر گروه تلویزیونی بسیج صدا وسیمای مرکز قزوین به گفتمان رهبری معظم انقلاب در موضوعاتی نظیر سبک زندگی اسلامی، حوزه انقلابی ودیگر موضوعات مورد تاکید ایشان اشاره کرد و گفت: گروه تلویزیونی بسیج صدا وسیمای مرکز قزوین توانسته تا حدودی برنامه های تولیدی فاخر در این موضوعات مورد نظر مقام معظم رهبری را تولید و پخش نماید.

خورشیدی تصریح کرد: گروه تلویزیونی بسیج صدا وسیمای مرکز قزوین همچنین در تلاش جهت تولید و پخش برنامه هایی با محتوای دفاع مقدس و یادگاران ارزشمند آن دوران می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha