شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 فعالیت تبلیغی بانوان

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر از فعالیت تبلیغی خواهران طلبه این مدرسه در مناطق محروم روستایی شهرستان خبر داد.

خانم فرشته شاهوردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه طرح با همکاری مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) و بسیج شهرستان الشتر در حال اجرا است بیان داشت:در این طرح، طلاب با حضور در مساجد،مدارس ،محافل و جلسات مذهبی خانگی به تبلیغ و تبیین آموزه های دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت(ع) می پردازند.

وی با بیان این که ارائه آموزش های قرآنی و بیان احکام و مسائل شرعی از جمله مهمترین برنامه های محوری تبلیغ به مردم مناطق محروم و روستایی است خاطر نشان کرد: آموزش تصحیح قرائت اذکار نماز،بیان احکام و مسائل شرعی، راه کارهای تحکیم مبانی خانواده، اخلاق در خانواده، وظایف اعضاء در خانواده ،رعایت حقوق همسایه و... نیز از دیگر محورهای تبلیغی خواهران مبلغ در مناطق روستایی و محروم شهرستان است .

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر در ادامه از حضور و فعالیت مداوم تبلیغی خواهران طلبه این مدرسه در پایگاه های بسیج خبر داد و گفت: در این طرح که به صورت چند روز در هفته اجرا خواهد شد، طلاب در راستای ارتقاء دانش دینی، دشمن ستیزی و استکبار ستیزی مخاطبان قدم خواهند برداشت.

خانم شاهوردی در پایان با اشاره به فعالیت تبلیغی و اثرگذار بانوان مبلغ در نقاط مختلف شهری و روستایی گفت: بی شک تبلیغ خواهران در بین بانوان به خنثی سازی توطئه های دشمنان کمک شایانی خواهد کرد و در تربیت دینی بانوانی مومن و خانواده دوست موثر خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha