شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به زمان برگزاری انتخابات شورای هیئات مذهبی، گفت انتخابات پنجمین دوره شورای هیئات مذهبی جمعه آبان ماه در استان یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی استان با نماینده ولی فقیه در استان یزد، گفت: بسترسازی برای نقش آفرینی هیئات مذهبی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی از اهداف تشکیل شورای هیئات مذهبی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه پنجمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی در کشور در حال شکل گیری است، افزود: پس از واگذاری امور مربوط به هیئات مذهبی به سازمان تبلیغات اسلامی، این سازمان به منظور پیگیری و انجام بهتر امور، بحث تشکیل شورای هیئات مذهبی را پیگیری و اجرا کرد.

وی خاطر نشان کرد: اعضای شورای هیئات مذهبی متشکل از روسای هیئات مذهبی و دارای شرایط مشخص شده در آیین نامه شورا هستند که با رأی روسای شورای هیئات مذهبی استان انتخاب می‌شوند.

این مقام مسئول اظهار داشت: در دوره‌های پیشین انتخابات شورای هیئات مذهبی در استان با شکوه خاصی برگزار و پس از تشکیل شورا فعالیت‌های خوبی در سطح استان توسط این شورا انجام شده است.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی با اشاره به تشکیل ستاد برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی در استان، گفت: علاوه بر حضور کارشناسان مرتبط اداره کل تبلیغات اسلامی استان در این ستاد نمایندگانی از فرمانداری، نیروی انتظامی، اطلاعات، کانون مداحان و یکی از روسای هیئات شاخص استان نیز عضو این ستاد هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در تببین روند فعالیت‌های انجام گرفته خاطرنشان کرد: نام‌نویسی از داوطلبان حضور در انتخابات انجام و صلاحیت افراد بررسی و نتایج به آنها اعلام شده است.

وی تصریح کرد: نصب بنرهای اطلاع رسانی، ارسال پیامک به روسای هیئات مذهبی در مراحل مختلف، برگزاری نشست خبری، تشریح فعالیت‌های شورا در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه تابان، زیرنویس در شبکه استانی و ... از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه اطلاع رسانی این انتخابات بوده است.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی ، گفت: ساماندهی مسئولان هیئات، بسترسازی برای نقش آفرینی هیئات مذهبی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ... از جمله اهداف تشکیل شورای هیات مذهبی است.

این مقام مسئول در پایان به زمان برگزاری این انتخابات اشاره و خاطر نشان کرد: انتخابات پنجمین دوره شورای هیئات مذهبی جمعه آبان ماه در استان یزد برگزار می شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha