پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بازدید حجت الاسلام و المسلمین رفعتی از خبرگزاری حوزه

حوزه/ سخنگوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه با حضور در خبرگزاری حوزه از بخش های مختلف رسانه این نهاد دینی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،  حجت الاسلام و المسلمین رفعتی سخنگوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه  با حضور در خبرگزاری حوزه از بخش های مختلف رسانه رسمی حوزه های علمیه بازدید کرد.

بر اساس این گزارش: در این بازدید، مشاور عالی، دستیار در امور رسانه ای و سخنگوی مدیر حوزه های علمیه از بخش های مختلف رسانه رسمی حوزه از جمله، خبرگزاری و هفته نامه افق حوزه بازدید کرد و سردبیران  و دبیران این دو رسانه گزارشی از فعالیت های خبری و اطلاع رسانی خود را ارائه کردند.

حجت الاسلام و المسلمین رفعتی سپس در نشستی با حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا برته سرپرست رسانه رسمی حوزه های علمیه، حجت الاسلام رمضانعلی  عزیزی سردبیر هفته نامه افق حوزه و حسن صدرایی عارف سردبیر خبرگزاری حوزه،‌ ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته برای انتشار اخبار و رویداد های حوزه های علمیه جهان تشیع از طریق رسانه حوزه، به راهکار های ارتقا و اتقان اخبار حوزوی پرداخت.

خاطرنشان می شود: آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه شهریور ماه امسال در حکمی، حجت الاسلام و المسلمین عباس رفعتی را به سمت مشاور عالی، دستیار در امور رسانه ای و سخنگوی مدیر حوزه های علمیه منصوب کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha