پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله صافی

حوزه/ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در پیامی تصریح کردند: شناساندن شخصيت هايی که نمونه اخلاق و صاحب مکارم و فضايل بوده اند، براي نسل امروز که نيازمند الگوی زندگی ايمانی و با صداقت است، لازم و ضروری می باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» پیام حضرت آیت الله صافی گلپایگانی به همایش بزرگداشت مرحوم آيت الله سيد کرامت الله حسينی به این شرح است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحيم

قال اللّه الحکيم: «يرْفَعِ اللّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنْكُمْ وَ الَّذِينَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ»

السّلام عليکم و رحمةالله

 تجليل و تکريم از وارثان علوم وحيانی، و هاديان و رهبران دينی و عالمان و راويان عترت نبوی صلوات الله عليهم اجمعين، وظيفه شرعی و اخلاقی و انسانی می باشد.

شناساندن شخصيت هايی که نمونه اخلاق و صاحب مکارم و فضايل بوده اند، براي نسل امروز که نيازمند الگوی زندگی ايمانی و با صداقت است، لازم و ضروری می باشد. اگر جامعه بخواهد به شاهراه سعادت و ترقّی و کمال برسد بايد در اين مسير به زوايای زندگی بزرگان و مجاهدان و انسان های پارسا و متّقی آشنايی کامل داشته باشد، و آنان را هميشه زنده و جاويد بداند، و مجاهدت های آنها را فراموش ننمايد.

يکی از اين عالمان مجاهد و شخصيت های عظيم الشأن که عمر پربرکت خود را در راه اعتلای کلمة الله و مبانی و معارف نورانی اسلام گذراند، و با تحمّل شدائد و مشکلات توانست خدمات شايانی در راه رفاه و آسايش و دينداری مردم داشته باشد؛ مرحوم آية الله آقای حاج سيد کرامت الله حسينی رضوان الله تعالی عليه بود.

ايشان از اعلام دين و خدمتگزاران صادق اسلام و مذهب حقه جعفری عليه السلام، و مدافع و حامی واقعی از ولايت حضرت اميرالمؤمنين عليه السلام بود. فقيهی شجاع که در عرصه های مختلف به خصوص در مبارزه با اهل بدعت و فرقه های ضالّه، سربازی خدوم برای مولای خود حضرت بقية الله الأعظم ارواح العالمين له الفداء بود.

آن فقيد سعيد، حقّی بزرگ به مردم شريف استان کهگيلويه و بوير احمد، و همچنين مردم شريف استان فارس داشت که بايد با ادامه راه صحيح آن مرحوم، مقداری از حقوق و ديون خود را اداء نمايند.

حقير، ياد آن عالم عظيم الشأن را گرامي داشته، و از حوزه‌هاي علميه و علماء اعلام مي‌خواهم که روش صحيح ايشان را دنبال نمايند.

به همه شرکت کنندگان در اين همايش باشکوه، و آقازاده فاضل و محترم ايشان جناب حجة الاسلام و المسلمين آقای سيد شرف الدين ملک حسينی، عرض ادب و احترام دارم. ان شاء الله تعالی از عنايات حضرت ولی عصر عجل الله فرجه الشريف بهره مند باشيد.

صفر المظفر ١٤٣٩ هـ.ق

لطف الله صافی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha