سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
بیمارستان سفیر الحسین ‌(ع) کربلا

حوزه/ بیمارستان سفیر الحسین (ع) از تکمیل آمادگی ها برای زیارت اربعین خبر داد و تاکید کرد که آماده تقدیم تمام انواع خدمات پزشکی به زائرین است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، بیمارستان سفیر الحسین(ع) از تکمیل آمادگی ها برای زیارت اربعین خبر داد و تاکید کرد که آماده تقدیم تمام انواع خدمات پزشکی به زائرین است.

محمد عباس علی مدیر این بیمارستان گفت: این بیمارستان به مناسبت حضور میلیونی زائرین اربعین حسینی، با پشتیبانی آستان مقدس حسینی و با هماهنگی با بیمارستان ها و مراکز بهداشتی کربلا یک طرح خدماتی کامل در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اتاق های عمل و اورژانس مجهز به لوازم، تجهیزات و دارو های مورد نیاز شده است، افزود: بیمارستان مجهز به تمامی لوازم پیشگیری از بیماری های معده شده و گروه خاصی در داخل و خارج استان کربلا در این خصوص تعیین شده است.

مدیر بیمارستان تاکید کرد: بیمارستان سفیر الحسین(ع)، یک مرکز اورژانسی پیشرفته و مجهز به لوازم پزشکی و نیاز های ضروری است و از تیم پزشکی متخصص بهره مند است.

وی ادامه داد: با کادر پزشکی و بهداشتی پیرامون پذیرش بیماران و با مترجمین برای پذیرش زائرین خارجی گفت و گو و توافق شده  و همچنین این بیمارستان در منطقه "باب بغداد" بانک انتقال خون برپا می کند.

محمد عباس علی پیش بینی کرد: این بیمارستان در ایام اربعین ده ها هزار بیمار را از شهر های مختلف عراق و نقاط مختلف جهان پذیرش کند.

مدیر بیمارستان اشاره کرد: یک تیم پزشکی از داخل و خارج عراق مثل ایران، بحرین، کویت، آمریکا، انگلیس و دیگر کشور ها با تخصص های مختلف به کار گرفته شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha