شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 429769
۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
نمایشگاه مطبوعات

حوزه/ محمد کاظمی نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه گفت: با حجم عظیم تبلیغات دینی توسط حوزه و روحانیت وجود چنین رسانه ای لازم و ضروری می نماید.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، محمد کاظمی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به عنوان اولین مهمان با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه مطبوعات ضمن ابراز خرسندی از وجود چنین رسانه ای در کشور، گفت: با این حجم فعالیت های دینی و تبلیغ معارف اسلامی توسط حوزه و روحانیت، وجود رسانه حوزه امری لازم و ضروری می نماید.

وی افزود: برنامه هایی که در اهداف جمهوری اسلامی توسط امام راحل مشخص شده، امروزه به خوبی توسط روحانیت اجرا می شود و طبعا وجود رسانه ای که این اخبار و فعالیت ها را به خوبی منعکس کند، مایه دلگرمی و خوشحالی است.

محمد کاظمی با اشاره به وجود هزاران طلبه خارجی در حوزه علمیه قم، گفت: انعکاس فعالیت های این طلاب و روحانیون و نشر معارف اسلام و مکتب تشیع ایجاب می نماید که رسانه حوزه با همه توان برای پوشش این فعالیت ها اقدام کند.

وی خاطر نشان ساخت: معتقدم باید کارهایمان را ما ارزیابی کنیم و با معیار نظرات مردم ببینیم که در کجا قرار داریم و خوشبختانه رسانه حوزه با فعالیت های انجام داده به خوبی توانسته خود را در میان مخاطبان پیدا کند.

خاطرنشان می شود: خبرگزاری حوزه به عنوان رسانه رسمی حوزه های علمیه نیز همچون دوره های گذشته، با هدف گسترش تعاملات در فضای رسانه ای کشور و اطلاع رسانی از کارکردهای حوزه های علمیه جهان تشیع، در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات، حضور فعال خواهد داشت

رسانه رسمی حوزه در این دوره از نمایشگاه مطبوعات، برگزاری نشست خبری مدیر حوزه های علمیه کشور و نشست های تخصصی با موضوعات «رسانه و حقوق شهروندی»، «رسانه و اخلاق مداری»، «بررسی آخرین اقدامات تحولی حوزه»، «فقه رسانه»، و ... را با حضور اصحاب رسانه تدارک دیده است.

غرفه خبرگزاری حوزه همچنین در طول برگزاری نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات، میزبان شخصیت ها و مسئولان ارشد حوزوی و کشوری، به عنوان «میهمانان ویژه» خواهد بود.

علاقمندان می توانند برای بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، به مصلای امام خمینی(ره) تهران، شبستان اصلی، راهروی 9، غرفه 159 مراجعه کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha