پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیر مدرسه حجت ابن الحسن عج

حوزه/ حجت الاسلام محمد علی مطلبی گفت: اولین ویژگی یک رسانه در درجه اول حفظ صداقت و امانت در مخابره و انتقال خبر می باشد که بحمدالله خبرگزاری«حوزه» توانسته به خوبی این اصل مهم را رعایت کند و مایه دلگرمی طلاب و روحانیت باشد.

حجت الاسلام محمد علی مطلبی مدیر مدرسه علمیه حجت ابن الحسن(ع) تهران، با حضور در غرفه خبرگزاری«حوزه» در نمایشگاه مطبوعات، با اشاره به الزامات یک رسانه دینی، گفت: اولین ویژگی یک رسانه در درجه اول حفظ صداقت و امانت در مخابره و انتقال خبر می باشد که بحمدالله خبرگزاری«حوزه» توانسته به خوبی این اصل مهم را رعایت کند و مایه دلگرمی طلاب و روحانیت باشد.

وی افزود: رسانه ها باید ضمن رعایت اصل صداقت و امانت، از انتشار اخباری که نشر آن مفسده دارد، بپرهیزند و از انتشار هرگونه خبری به بهانه جذب مخاطب دوری نمایند.

حجت الاسلام مطلبی با بیان اینکه باید از ابزار نو برای انتقال مفاهیم دینی برای مخاطبان اقصی نقاط دنیا استفاده کرد، گفت: می توان از فضای مجازی و ابزارهای نو درجهت ترویج مکتب اهل بیت(ع)استفاده کرد و طلاب باید با مسلح شدن به علم و تقوا و ورع از این ابزارهای نو در جهت ترویج مبانی دینی استفاده کنند.

خاطر نشان می شود: خبرگزاری حوزه به عنوان رسانه رسمی حوزه های علمیه نیز همچون دوره های گذشته، با هدف گسترش تعاملات در فضای رسانه ای کشور و اطلاع رسانی از کارکردهای حوزه های علمیه جهان تشیع، در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات، حضور فعال خواهد داشت

رسانه رسمی حوزه در این دوره از نمایشگاه مطبوعات، برگزاری نشست خبری مدیر حوزه های علمیه کشور و نشست های تخصصی با موضوعات «رسانه و حقوق شهروندی»، «رسانه و اخلاق مداری»، «بررسی آخرین اقدامات تحولی حوزه»، «فقه رسانه»، و ... را با حضور اصحاب رسانه تدارک دیده است.

غرفه خبرگزاری حوزه همچنین در طول برگزاری نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات، میزبان شخصیت ها و مسئولان ارشد حوزوی و کشوری، به عنوان «میهمانان ویژه» خواهد بود.

علاقمندان می توانند برای بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، به مصلای امام خمینی(ره) تهران، شبستان اصلی، راهروی 9، غرفه 159 مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha