پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‎الاسلام والمسلمین رفعتی

حوزه/ نشست خبری سخنگوی حوزه های علمیه کشور، فردا ۶ آبان ماه، به میزبانی غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی نائینی، سخنگوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور، عصر فردا شنبه، ششم آبان ماه، به عنوان میهمان ویژه خبرگزاری حوزه، از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها بازدید خواهد کرد.

سخنگوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور همچنین با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه، در نشست خبری با اصحاب رسانه، علاوه بر تشریح آخرین تحولات و اقدامات تحولی حوزه های علمیه، پاسخگوی سؤالات خبرنگاران نیز خواهد بود.

خبرنگاران می توانند برای شرکت در نشست خبری سخنگوی حوزه های علمیه کشور و آگاهی از آخرین تحولات و همچنین مواضع رسمی حوزه های علمیه در مسائل داخلی و بین المللی، به غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه مطبوعات، واقع در شبستان اصلی مصلای امام خمینی(ره)، راهروی 9، غرفه 159 مراجعه کنند.

گفتنی است، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، از امروز جمعه پنجم آبان، در محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران آغاز به کار کرد و تا 12 آبان ماه پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

غرفه خبرگزاری حوزه نیز در طول برگزاری نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات، علاوه بر نشست های تخصصیف میزبان شخصیت ها و مسئولان ارشد حوزوی و کشوری، و عموم بازدیدکنندگان از نمایشگاه خواهد بود.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha