پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ملکوتی

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: بی شک هراس اصلی آمریکایی ها به خصوص ترامپ از فرهنگ و روحیه انقلابی ملت بزرگ ایران است تا تجهیزات و یا موشک های ما.

حجت الاسلام و المسلمین هادی ملکوتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با بیان این که آمریکا و رئیس جمهور گستاخ آن به شدت از ایران انقلابی و فرهنگ و روحیه انقلابی می هراسد، ابراز داشت: دشمنان ما گرچه از نظر تجهیزات و امکانات از ما جلوتر هستند اما در برابر یک ملتی که در سایه تبعیت از ولی فقیه دارای روحیه انقلابی و دینی هستند راه به جایی نخواهند برد کما این که تاکنون نیز راه به جایی نبرده اند.

وی افزود: سخنان و مواضع ترامپ اخیر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به قدری مسخره و مضحک و کینه توزانه است که چندان نیاز به توجه جدی هم ندارد، کما این که مشاهده کردیم عکس العمل دنیا و حتی کشورهایی که با نظام و انقلاب ما میانه خوبی ندارند نسبت به مواضع گستاخانه ترامپ کاملاً منفی بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: واقعیت آن است که مردم انقلابی ما با وجود همه مشکلات خود را حامی جدی انقلاب و مقام معظم رهبری می دانند و از سویی مردم ما که این همه شهید داده اند، مردمی نیستند که با یک اخم و یا تشر آمریکایی ها هراس و دلهره به خود راه دهند، بلکه مقاوم تر از هر روز دیگری در راستای دفاع از انقلاب ایستاده اند.

این استاد حوزه همچنین با اشاره به این که موضع گیری انقلابی ما همواره در تحولات منطقه ای و جهانی تاثیرگذار بوده است، خاطرنشان کرد: آنچه مهم است این که به تعبیر مقام معظم رهبری ما روز به روز در تقویت و توسعه روحیه و تفکر انقلابی حرکت کنیم و با توجه و تعمق در بیانات ایشان اولاً اهداف و برنامه های دشمن را به خوبی رصد کرده و ثانیاً هم این که راهکار مناسب برای مقابله با آن ها را بکار بندیم.

۳۱۳/۸

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha