پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله سید محمد غروی

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه بر لزوم بهره گیری حداکثری از توان و ظرفیت عظیم حوزه های علمیه در مسیر خدمت به مردم و حل مشکلات نظام اسلامی تاکید کرد.

آیت الله سید محمد غروی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با بیان این که امروز باید از همه ظرفیت های حوزه و روحانیت در مسیر خدمت به اسلام و انقلاب و نظام استفاده کنیم، اظهار داشت: البته باید پیش از هر چیز به شناخت و درک درست مسایل برسیم چرا که به هر حال شناخت درست مسایل و به تبع آن چالش ها به ما کمک می کند که بهتر بتوانیم به رسالت تاریخی خود در این عرصه عمل نماییم.

وی با اشاره به تاکید چندی پیش مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان مبنی بر لزوم تشکیل هیئت های اندیشه ورز و بحث مطالبه گری گفت: تحقق این مساله بی شک باعث می شود که ما بهتر از قبل بتوانیم از توانمندی حوزویان و مجلس خبرگان در جهت رفع نیازهای نظام و حل مشکلات مردم استفاده کنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین با اشاره به لزوم پاسخگویی حوزه و روحانیت به نیازهای نوپدید کشور و نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه باید برنامه ریزی مناسبی برای نیازهای نظام اسلامی داشته و در این مسیر به عنوان ناظری دلسوز رهنمودها و نکات لازم را به مسئولان کشور منتقل کنند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha