چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه شهرستان مهریز

حوزه/ امام جمعه شهرستان مهریز گفت: یکی از جایگاه هایی که مردم و احزاب گوناگون به دور از تنش در کنار یکدیگر جمع می شوند نماز جمعه است که در این دین مبین اسلام نسبت به انجام این فریضه الهی بسیار سفارش و تاکید شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، امام جمعه شهرستان مهریز صبح امروز در جمع خبرنگاران، با بیان این که اصحاب رسانه بایید اخلاق و انصاف را رعایت کنند، اظهارداشت: نقش ارزشمند و تاثیرگذار رسانه در جهان غیرقابل انکار است و آنها باید دقت داشته باشند که مطالب و مشکلات را از سر دلسوزی بیان کنند تا جامعه ای عاری از هرگونه عیب و نقصی داشته باشیم.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی با اشاره به اینکه مسئولین باید انتقاد پذیر باشند، گفت: تعریف و تمجید از یک مسئول باعث پیشرفت کاری او نمی شود، بلکه در کنار انتقاد دلسوزانه باید مشکلات و نواقص را نیز مطرح کرد.

وی با اشاره به این که نظام جمهوری اسلامی مسئولینی را می خواهد که در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارد، تصریح کرد: پشت میز نشینی و از دور به زندگی مردم و جامعه نگاه کردن درست نیست و این یکی از عیب های بزرگ برخی از مسئولین کشور است که از مشکلات و دغدغه های مردم غافل هستند.

امام جمعه شهرستان مهریز خاطر نشان کرد: از دیگر عیب های مسئولین، اطرافیانشان هستند که فقط برای خود جلوه دادن پیش آن مسئول، خبرهای خوش به وی می دهند که این امر باعث غفلت مسئولان می شود و در حق مردمی که جوانان را خود را برای حفظ اسلام و انقلاب با جان و دل تقدیم کردند جفا می شود.

حجت الاسلام محی الدینی با اشاره به اینکه حضور مسئولین در اجتماعات همگام با مردم باعث وحدت بیشتر می شود، اظهار داشت: یکی از جایگاه هایی که مردم و احزاب گوناگون به دور از تنش در کنار یکدیگر جمع می شوند، نماز جمعه است که در این دین مبین اسلام نسبت به انجام این فریضه الهی بسیار سفارش و تاکید شده است.

وی در پایان تصریح کرد: اگر مسئولین زمانی را برای ملاقات های عمومی می گذاشتند تا با دردهای مردم آشنا شوند می توانست در رفع مشکلات اجتماعی تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha