جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام غلامرضا قندهاری - سمنان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: در آستانه یوم‌الله ۱۳ آبان مسابقه نقاشی «صورتک‌های پنهان» در استان سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری، پیش از ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران، به مناسبت گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان، در محل سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان اظهار داشت: مسابقه بزرگ نقاشی «صورتک‌های پنهان» با موضوع نقاشی چهره‌های استکبار در سطح استان سمنان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه، می‌توانند از امروز آثار خود را به آدرس تلگرامی @KanoonSemnan13Aban ارسال کنند، تصریح کرد: این مسابقه در دو بخش ویژه دانش آموزان و عموم مردم اجرا می‌شود.

وی افزود: دانش آموزان تا 13 آبان ماه فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند و به 13 آثار برتر دانش آموزان جوایزی اهدا می‌شود.

حجت‌الاسلام قندهاری با بیان اینکه سایر شرکت‌کنندگان تا پنجم آذر فرصت دارند برای ارسال آثار خود به آدرس تلگرامی مذکور اقدام کنند، گفت: در پایان مسابقات تمامی آثار ارسال‌شده جمع‌آوری و در دی‌ماه و بهمن‌ماه امسال نمایشگاه «صورتک‌ها پنهان» در سمنان برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ استکبارستیزی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقه است، خاطرنشان کرد: آمریکا یکی از دشمن‌های اصلی این کشور است و باید برای شناسایی و تبیین توطئه‌های آن اقدامی اساسی انجام دهیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه دانش آموزان و کودکان و نوجوانان قشری نفوذپذیر هستند، افزود: آگاهی بخشی به این قشر یکی از اهداف مهمی است که در برنامه‌های این نهاد دنبال می‌شود و خلاقیت در نقاشی‌های کودکان و نوجوانان یکی از معیارهای اصلی برای ارزیابی آثار شرکت‌کنندگان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha