جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران هیچ گاه زیر بار ظلم استکبار نخواهند رفت، گفت: جریان مذاکرات هسته ای تنها بهانه ای برای نفوذ در ایران اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان قائمشهربا اشاره به این که آمریکایی ها هیچ گاه قابل اعتماد نبوده و نیستند، خاطرنشان کرد: علیرغم همه هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره بدعهدی و حیله گر بودن آمریکایی ها متأسفانه بعضی ها هیچ گاه نخواستند این مسأله کاملاً واضح را بپذیرند.

وی با بیان این که آمریکایی ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران توطئه علیه نظام و انقلاب را آغاز کرد و تا به امروز از هیچ تلاشی برای براندازی این نظام فروگذار نکرده است، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها که بازگشت اقتدار خود در منطقه را به نفوذ و براندازی ایران اسلامی می دانند هر روز به بهانه های واهی به این ملت فشار می آورند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که جریان مذاکرات هسته ای تنها بهانه ای برای نفوذ در ایران اسلامی بود، خاطرنشان کرد: امروز به خوبی می بینیم که رییس جمهور جدید آمریکا به بهانه های واهی به دنبال تحریم  وفشارهای جدید به جمهوری اسلامی است.

وی با بیان این که ملت ایران هیچ گاه زیر بار ظلم استکبار نخواهند رفت، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران برای استقلال و آزادی این نهضت عظیم دینی را پایه ریزی کردند و به حتم با تکیه بر توان وظرفیت داخلی هر روز به پیشرفت های تازه ای دست خواهند یافت.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی  با تأکید براین که تنها راه حفظ استقلال کشور و قطع هر گونه وابستگی به غرب تحقق اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری سال ها است که بر ضرورت اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور تأکید دارند که متأسفانه شاهد کم توجهی مسؤولان نسبت به این مسأله مهم هستیم.

وی به یاوه گویی های اخیر آمریکایی ها علیه ملت ایران اشاره کرد و با بیان این که این سخنان رییس جمهور آمریکا نتیجه شکست های متعدد آنها در برابر ملت ایران است، گفت: همه توطئه ها و نقشه های آمریکایی ها در منطقه با نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران شکست سنگینی خورده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که آمریکا امروز جایگاه بین المللی خود را از دست داده است، تصریح کرد: این کشور که زمانی ادعای ابرقدرتی داشت امروز حتی کشورهای اروپایی نیز به حرف های رییس جمهور آمریکا اعتنایی نمی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که حیله گری و دروغگویی مقامات آمریکایی در قضیه برجام به خوبی آشکار شد، خاطرنشان کرد: سخنان رییس جمهور آمریکا موجب تقویت وحدت ملی برای مقابله با استکبار جهانی شده است.

امام جمعه قائمشهر با تأکید براین که ملت ایران به این گونه سخنان ابلهانه هیچ گونه توجهی نمی کند، بیان داشت: این ملت با قدرت همان مسیری که سال ها دنبال می کرد را طی خواهند کرد و اجازه نخواهند داد کسی در این مسیر اخلال ایجاد کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آمریکایی ها به بهانه مقابله با تروریسم امروز جنایت های بزرگی را در کشورهای اسلامی منطقه مرتکب شده اند، خاطرنشان کرد: داعش و دیگر گروه های تروریستی تنها با هدف تأمین منافع رژیم غاصب صهیونیستی از سوی آمریکایی ها به وجود آمده است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که آمریکایی ها باید به دلیل این جنایت های آشکار در منطقه و سایر کشورهای جهان به جامعه جهانی پاسخگو باشد، تصریح کرد: هر جا که جنایت و جنگی رخ می دهد آمریکایی ها در آن نقش اصلی و محوری را دارند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که آمریکایی ها باید دست از زیاده خواهی و دخالت در امور کشورها بر دارند، گفت: امروز کشورهای جهان خود مستقل هستند و خودشان می خواهند برای کشورشان تصمیم گیری کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آمریکایی ها همواره به دنبال منافع غیر مشروع خود در کشورهای جهان بودند، تصریح کرد: سیاست های زیادخواهانه آمریکایی ها در خاورمیانه این بحران ها را برای ملت های این منطقه به وجود آورده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha