جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: جنگ نرم میدان مباحثه، استدلال، تفکر و خلاقیت است و سنگرهای این جبهه نیازمند تدارکات، نقشه‌ دقیق راه و نیروهای جوانی است که با دشمن‌شناسی قوی بار دیگر ولایت‌مداری خود را در عرصه فرهنگی کشور به عرصه ظهور برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، در جمع طلاب قزوین، به توطئه دشمنان از طریق شبکه های مجازی علیه نوجوانان وجوانان اشاره کرد و گفت: نیروهای مسئول در نهادهای فرهنگی به خواب غفلت فرو رفته‌اند و از سنگرهای خالی که به راحتی توسط دشمن فتح می‌شود کوچکترین نگرانی به خود راه نمی‌دهند.

وی افزود: گویا تفکر سازش همچنان باقی است و بصیرت، قطعه گمشده برخی اصحاب فرهنگی و سیاسی این مرز و بوم است؛ ما اجازه نخواهیم داد خواب آشفته استکبار برای تبدیل ایران انقلابی و مستقل به ایران وابسته و ژاندارم تعبیر شود، ولذا مردم و مسئولان ما  باید ضمن توجه به دغدغه های رهبری در جهتی حرکت کنند که ناخدای کشتی نظام و امام بزرگوار آن را ترسیم کرده اند.

حجت الاسلام مصطفایی، بصیرت و بصیرت افزایی را لازمه انقلابی گری دانست و افزود: اسلام همیشه فریادگر نیاز داشته، چراکه دشمنان همواره در حال جنگ با اسلام و انقلاب هستند و نمونه‌هایی از آن را در سوریه و عراق مشاهده می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین  با اشاره به این که آثار و برکات انقلاب اسلامی امروز در تمام دنیا قابل‌ رؤیت است، گفت: یکی از آرمان های بیداری اسلامی، حرکت در مسیر ولایت فقیه و رهبری است تا پیام های ارزشمند رهبر معظم انقلاب و جایگاه ولایت و رهبری حفظ و ماندگار شود.

وی تصریح کرد: امروز دشمن از واژه بیداری اسلامی و پیامدهای آن در جهان می ترسد و هدفی جز تضعیف حاکمیت اسلام و انقلاب اسلامی ندارد و این درحالی است که نقطه قوت بیداری اسلامی با شکست رژیم غاصب اسرائیل در جنگ هشت روزه جانی دوباره می گیرد.

حجت الاسلام مصطفایی با اشاره به توطئه های غرب علیه اسلام و ایران اسلامی، اظهار کرد: دشمن برای رسیدن به اهدافش در ایران راه فریب را پیش گرفته و با وجود سخت ترین تحریم ها، مذاکره را مطرح می کند، زیرا به گفته خویش، بزرگترین مشکل امروز ما مسئله ایران است و این مهم معنایی جز استقامت و پایداری ملت ایران در برابر توطئه های غرب نیست.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha