سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام جواد مجتهدشبستری

حوزه/ نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان کشور به همراه ملت آگاه و انقلابی باید همواره همگام با سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران که توسط مقام معظم رهبری تبیین و ترسیم می‌شود، در برابر زیاده‌خواهی‌های کشورهای غربی و تحرکات خطرآفرین حکومت‌های فاسد عرب، ایستادگی کنند.

حجت الاسلام جواد مجتهد شبستری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به رفتارهای چند سال اخیر سردمداران آل سعود در تخریب چهره آزادی خواه ایران اسلامی در منطقه، اظهار داشت: رفتارهای بی‌منطق عربستانی‌ها در این سال ها، نشان از شکست سیاست های آمریکا، آل سعود و هم‌پیمانان‌ آنان در منطقه دارد، این دولت‌ها به دنبال شکست جبهه‌ مقاومت در عراق، سوریه و یمن بودند که بحمدلله با همت رزمندگان اسلام و سپاه پاسداران، سیاست خصمانه آنان به شکست انجامیده است .

وی افزود: این شکست‌ها سبب شده است که آمریکا و برخی دولت‌های فاسد منطقه از سیاست‌ها و رویکرد خارجی کشورمان که در واقع همان دفاع از مظلوم است، بسیار عصبانی باشند و در مقابل این شکست‌ها، شروع به اقدامات تخریبی و فرافکنی های غیر دیپلماسی در سطح منطقه نمایند .

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری همچنین خاطر نشان کرد: این ضلالت‌ها باعث شده که آمریکایی ها و هم پیمانان فاسد منطقه خاورمیانه در جوامع مختلف و جلسات و نشست های گوناگون، ایران را عامل بی‌ثباتی منطقه بدانند، این در حالی است که آمریکا و سیاست‌های این کشور به همراه برخی از کشورهای عرب حامی جنایتکاران داعشی، عامل اصلی بی‌ثباتی و جنگ و خونریزی در منطقه است.

حجت الاسلام شبستری ادامه داد: در واقع آمریکا و برخی دولت‌های کوته‌بین عرب خاورمیانه هستند که باعث ناامنی در خاورمیانه شده‌اند و برخلاف یاوه‌گویی‌های ترامپ و برخی پادشاهان عرب فاسد، ایران به دنبال امنیت پایدار و صلح و دوستی جهانی در کل دنیا است .

وی در پایان گفت: مسئولان کشور به همراه ملت آگاه و انقلابی باید همواره همگام با سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران که توسط مقام معظم  رهبری تبیین و ترسیم می‌شود، در برابر زیاده‌خواهی‌های کشورهای غربی و تحرکات خطرآفرین حکومت‌های فاسد عرب، ایستادگی کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha