سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت‌الاسلام احمد محمدی -  حوزه خراسان شمالی

حوزه/سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری نمایشگاه اعجاز علمی قرآن در بجنورد مرکز این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام احمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: دومین نمایشگاه اعجاز علمی قرآن در این استان، هم‌زمان با برگزاری دهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی گشایش یافت.

وی افزود: نمایشگاه تصویرسازی اعجاز علمی قرآن از روز چهارشنبه سوم آبان آغاز و تا هشتم آبان جاری در بجنورد ادامه خواهد داشت.

سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، مکان برگزاری این نمایشگاه را مصلی امام خمینی (ره) بجنورد عنوان کرد.

حجت‌الاسلام محمدی اظهار داشت: با توجه به اینکه  یکی از راه‌های مناسب حفظ قرآن، داشتن تصویر ذهنی از محفوظات است، این معاونت با اجرای طرح تصویرسازی ذهنی اقدام به آموزش حفظ قرآن با استفاده از تصویرسازی ذهنی کرده است و این طرح در نمایشگاه بزرگ کتاب استان ارائه شده است.

وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه اعجاز علمی قرآن بر اساس برنامه زمان‌بندی دهمین نمایشگاه کتاب استان صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha