شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ نبیل قاووق

حوزه/ حجت الاسلام قاووق گفت: ترامپ هرچقدر هم صدای خود را بلند کند و نعره بکشد، باز هم آمریکایی ها ناتوان تر از آن هستند که موضع مقاومت را ذره ای تغییر دهند .

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله در مراسم فارغ التحصیلی و تکریم از دانش آموزان موفق مدرسه المهدی(ع) در منطقه مشغره، گفت: حزب الله هر روز به پیروزی جدیدی در برابر تکفیری ها دست پیدا می کند و ما امروز تمام مراحل سخت و دشوار را پشت سر گذاشته و در مرحله برداشت ثمرات پیروزی های خود و نا امید ساختن دشمنان مقاومت هستیم.

وی افزود: مقاومت در سوریه در برابر تکفیری ها پیروز شد و با فداکاری و پیروزی خود در سوریه از لبنان نیز حمایت کرد و اکنون سوریه بسیار قدرتمندتر از گذشته در منطقه حضور دارد و ما نیز با دخالت در سوریه تکفیری ها را شکست دادیم و قدرت های نظامی و سیاسی مقاومت را تقویت کردیم و این همان چیزی است که موجب ناراحتی و نگرانی اسرائیل و تحریم های آمریکا است.

حجت الاسلام قاووق گفت: ترامپ هرچقدر هم صدای خود را بلند کند و نعره بکشد، باز هم آمریکایی ها ناتوان تر از آن هستند که موضع مقاومت را ذره ای تغییر دهند و مقاومت در این روزها که توانسته معادله قدرت را در سوریه و منطقه تغییر دهد، از هر زمان دیگری در مواجهه با تحریم ها و فشارهای دشمنان آمریکایی و سعودی، قدرتمندتر است.

وی ادامه داد: عربستان و آمریکا شبانه روز برای محاصره و تحریم مقاومت تلاش می کنند، اما حزب الله همچون کوه محکم در برابر تمام این تحریم ها ایستاده است. حزب الله که در برابر هزاران حمله اسرائیل در سال 2006 ایستاد و تکان نخورد، امروز در مقابله با تحریم های آمریکا قدرتمندتر است و این چیزها در اراده ما تاثیری ندارد.

شیخ نبیل قووق در مدره المهدی لبنان

شیخ نبیل قووق در مدره المهدی لبنان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha