جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سی‌ و هفتمین همایش ادیان جهانی در دانشگاهی در کانادا برگزار می‌شود

حوزه/ همایش میان ادیانی «ایمان من و ارزش های کانادایی» به مناسبت ۱۵۰ سالگرد تشکیل کانادا برگزار می شود و هدف آن همراه سازی ارزش‌های ملی مردم کانادا با آموزه‌های دینی، مذاهب و مکاتب مختلف اعلام شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از islamevents، سی‌ و هفتمین همایش مذاهب جهانی با عنوان «ایمان من و ارزش‌های کانادایی»، شنبه هفته آینده 4 نوامبر 2017 از ساعت 10:30 صبح تا 3:45 بعد از ظهر در تئاتر علوم انسانی در دانشگاه واترلو در شهر انتاریوی کانادا برگزار می‌شود.

این همایش یک روزه  میان ادیانی به مناسبت جشن 150‌امین سالگرد تشکیل کشور کانادا برگزار شده و هدف آن، همراه سازی ارزش‌های ملی مردم کانادا با آموزه‌های ادیان، مذاهب و مکاتب مختلف اعلام شده؛ در همین راستا سخنرانان و نمایندگانی از سوی ادیان مختلف در کانادا همانند اسلام، مسیحیت، هندویسم، یهودیت، سیک‌ها، بومیان کانادا و سایرین در این همایش به صحبت خواهند پرداخت.

این گردهمایی میان ادیانی که شرکت عموم مردم در آن رایگان اعلام شده، همچنین شاهد غرفه‌های نمایشگاهی از سوی پیروان مذاهب و مکاتب مختلف، گروه‌ها و اجتماعات فرهنگی برای ایجاد فضای گفتمان و مکالمات روشنگری خواهد بود.

در پایان مراسم سخنرانی، جلسات پرسش و پاسخی نیز برای سئوالات شرکت کنندگان تشکیل می‌شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha