پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام کیانی ، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان، گفت: هم اکنون ۹ مکان بزرگ برای پذیرایی و اسکان بیش از ۲۰ هزار نفر از زائران حوزوی، در سطح استان خوزستان به‌ویژه پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه، تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اسکان ۲۰ هزار نفری زائران حوزوی اربعین حسینی در خوزستان، اظهارداشت: هم اکنون کلیه تدابیر لازم جهت اسکان آن دسته از طلاب و روحانیونی که قصد عزیمت به کشور عراق جهت حضور در همایش میلیونی اربعین حسینی را دارند، مهیا شده و مدارس علمیه استان خوزستان قابلیت پذیرش ۲۰ هزار طلبه و روحانی همراه با خانواده‌هایشان را دارد.

وی با بیان اینکه ۹ مکان بزرگ برای پذیرایی و اسکان زائران حوزوی اربعین حسینی، در سطح استان خوزستان به‌ویژه پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه، تدارک دیده شده، گفت: مدارس علمیه شهرستان‌های «هویزه»، «سوسنگرد»، «آبادان»، «خرمشهر»، «ایذه»، «اندیمشک»، «شوش» و «اهواز» طی مدت برگزاری همایش میلیونی اربعین حسینی(ع) میزبان زائران و دلدادگان آن حضرت خواهند بود.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان، در ادامه گفت: هم اکنون ۱۰ شماره برای پاسخ‌گویی و پذیرش طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه سراسر کشور راه‌اندازی شده که زائرین عزیز می‌توانند برای هماهنگ و سهولت در اسکان و استفاده از خدمات با آنها تماس حاصل فرمایند.

وی بیان داشت: هم اکنون ۱۰ خط پاسخ‌گویی برای هدایت زائرین به سوی موکب‌های پذیرایی و اسکان مدارس علمیه خوزستان، راه‌اندازی شده که بدین ترتیب می‌باشند؛

موکب مدرسه علمیه بقیه‌الله اندیمشک                                       ۰۹۱۰۸۹۱۹۷۲۱

موکب مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک                                ۰۹۱۰۸۹۱۹۷۲۲

موکب مدرسه علمیه سیدالشهدا خرمشهر                                    ۰۹۱۰۸۹۱۹۷۲۳

موکب مدرسه علمیه امام صادق(ع) خرمشهر                                 ۰۹۱۰۸۹۱۹۷۲۴

موکب مدرسه علمیه امام صادق(ع) آبادان                                      ۰۹۱۰۸۹۱۹۷۲۵

موکب مدرسه علمیه رضویه «مستقر در مرز چذابه»                         ۰۹۱۰۸۹۱۹۷۲۶

موکب مدرسه علمیه امام جعفر صادق سوسنگرد                            ۰۹۱۰۸۹۱۹۷۲۷

موکب مدرسه علمیه علی ابن ابی‌طالب ایذه                                  ۰۹۱۰۸۹۱۹۷۲۸

مسئول اسکان حوزویان در کلان‌شهر اهواز                                      ۰۹۱۰۸۹۱۹۷۲۹

مسئول ستاد استقبال از حوزویان «تماس در مواقع ضروری»               ۰۹۱۰۸۹۱۹۷۲۰

حجت الاسلام کیانی، با اشاره به خدمات ارائه شده در مراکز اسکان زائرین طلبه و روحانی، بیان داشت: تأمین غذای گرم شامل «صبحانه»، «ناهار»، «شام»، پارکینگ وسایل نقلیه، هدایت و مسیریابی و... بخشی از خدمات ارائه شده در مراکز اسکان استان خوزستان می‌باشد.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان، در پایان گفت: از همه عزیزانی که قصد عزیمت به کربلای معلا از پایانه‌های مرزی خوزستان را دارند، تقاضا می‌کنیم که یک روز قبل از حضور در مراکز اسکان، با شماره‌های اعلام شده تماس گرفته و تاریخ و زمان حضور خود و خانواده‌هایشان را اعلام کنند تا إن‌شاءالله شاهد خدمات بهتری از سوی مراکز اسکان حوزویان در این استان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha