جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله مهمان نواز

حوزه/نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر لزوم هوشیاری و فعالیت بیشتر مسئولان و متولیان در برابر نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان، گفت: در مقابل این هجمه‌ها زمینه‌سازی بهتر برای ارتباط بیشتر جوانان و نوجوانان با مساجد ضروری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، پیش از ظهر امروز در جمع شماری از روحانیون و مسئولان استانی، اظهار داشت: جایگاه والای مسجد و اهمیت حضور در آن و شرکت در جماعات بر اساس آموزه‌های دینی و منابع و مستندات قرآنی و روایی بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به هجمه‌های دشمنان علیه نسل جدید جامعه اسلامی، افزود: در مقابل این هجمه‌ها زمینه‌سازی بهتر برای ارتباط بیشتر جوانان و نوجوانان با مساجد ضروری است.

نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی از تمام ابزارها و روش‌های موجود برای دور کردن جوانان و نوجوانان و نسل‌های جدید جامعه از اسلام و انقلاب استفاده می‌کنند.

وی با تأکید بر لزوم هوشیاری و فعالیت بیشتر مسئولان و متولیان در برابر نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان، گفت: در مقابل این هجمه‌ها زمینه‌سازی بهتر برای ارتباط بیشتر جوانان و نوجوانان با مساجد ضروری است.

آیت‌الله مهمان‌نواز اظهار داشت: با توجه به اینکه تمام آموزه‌های دینی در ارتباط با حضور در مساجد و جماعات که برگرفته از کتاب الهی و روایات و سیره معصومین(ع) است؛ با فطرت انسان‌ها همسو بوده و مطابقت دارد، بنابراین شکّی نیست که می‌توان با به‌کارگیری روش‌ها و راه‌های متناسب، بخش اعظمی از جوانان و نوجوانان مسلمان جامعه اسلامی را به این امر مهم جذب کرد.

وی با بیان اینکه فراهم کردن زمینه ارتباط دانش آموزان با مساجد از اهمیت بسزایی برخوردار است، افزود: در بین دانش آموزان کسانی هستند که زمینه حضور در مسجد و فعالیت فرهنگی را دارند؛ اما این مهم نیازمند آن است که از سوی روحانی و هیئت‌امنا تشویق و ترغیب شوند و به آن‌ها مسئولیت داده شود.

نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مساجد با قدرت معنوی خود همواره توانسته نیروهای متدین، معتقد، فعال و عالم را پرورش دهد، تا در مواقع حساس از دین و اسلام و مملکت دفاع نموده و حاضر به همه نوع فداکاری از جمله نثار جان خویش باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha