پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شاهرخی

حوزه/شهردار شیروان با تأکید بر این که حوزه‌های علمیه باید تقویت شوند، گفت: با تقویت حوزه‌های علمیه با نگاه ویژه می‌توان بیشترین آسیب‌های اجتماعی را برطرف کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، شاهرخ شاهرخی صبح امروز در دیدار با روحانیون و اساتید مدرسه علمیه آیت‌الله حکیم شیروان، اظهار داشت: طلاب و روحانیون مؤثرترین و انقلابی‌ترین افراد در جامعه هستند.

وی با قدردانی از خدمات طلاب و روحانیون به جامعه بزرگ فرهنگی دینی در ارائه خدمات به مردم و جامعه افزود: دست‌اندرکاران مجموعه شهرداری مثل همیشه با طلاب و روحانیون همکار بوده و هستیم و هر آنچه در توان داشته باشیم در جهت خدمت به حوزه علمیه بکار خواهیم گرفت ؛ این همکاری نیازمند تعامل دوجانبه است.

شهردار شیروان تصریح کرد: با تقویت حوزه‌های علمیه با نگاه ویژه می‌توان بیشترین آسیب‌های اجتماعی را برطرف کرد.

وی بر نقش فرهنگ‌سازی در جامعه تأکید کرد و گفت: حوزه‌های علمیه نقش مهم و تأثیرگذاری در فرهنگ‌سازی دینی و مذهبی در جامعه دارند.

حجت‌الاسلام امید سعادتی، مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله حکیم شیروان نیز در این دیدار با تشریح فعالیت‌های این مدرسه، از این مدرسه به‌عنوان قدیمی‌ترین مدرسه علمیه استان یاد کرد.

وی افزود: امسال مدرسه علمیه آیت‌الله حکیم شهرستان شیروان در اردوهای جهادی رتبه برتر کشوری را از آن خود کرد.

مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله حکیم شیروان خاطرنشان کرد: در حال حاضر، این مدرسه علمیه از فضای کمتری برخوردار است که باید همه مدیران و افراد خیر با کمک‌های خود، در جهت رفع این مشکل اقدام کنند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha