جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ غرفه خبرگزاری حوزه در چهارمین روز نمایشگاه مطبوعات

حوزه/عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: لازم و ضروریست که فضلا و علمای حوزه بر قوانین مجلس شورای اسلامی نظارت داشته باشند و اگر طرح ها و لوایح ابتدا به قم برود و علما و مراجع نگاه فقهی خودشان را ارائه دهند کمک زیادی به شورای نگهبان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، از تهران، حجت الاسلام و المسلمین مصباحی مقدم با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه مطبوعات گفت: یکی از شاخصه های یک رسانه دینی و حوزوی در درجه اول رعایت امانت و صداقت در مخابره اخبار است چرا که در روایت آمده است که همه انبیاء الهی با صداقت و امانت به تبلیغ دین خداوند پرداخته اند.

وی افزود: بسیار لازم و ضروریست که فضلا و علمای حوزه بر قوانین مجلس شورای اسلامی نظارت داشته باشند و اگر طرح ها و لوایح ابتدا به قم برود و علما و مراجع نگاه فقهی خودشان را ارائه دهند کمک زیادی به شورای نگهبان خواهد بود.

خاطرنشان می شود: خبرگزاری حوزه به عنوان رسانه رسمی حوزه های علمیه نیز همچون دوره های گذشته، با هدف گسترش تعاملات در فضای رسانه ای کشور و اطلاع رسانی از کارکردهای حوزه های علمیه جهان تشیع، در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات، حضور فعال خواهد داشت.

رسانه رسمی حوزه در این دوره از نمایشگاه مطبوعات، برگزاری نشست خبری مدیر حوزه های علمیه کشور و نشست های تخصصی با موضوعات «رسانه و حقوق شهروندی»، «رسانه و اخلاق مداری»، «بررسی آخرین اقدامات تحولی حوزه»، «فقه رسانه»، و ... را با حضور اصحاب رسانه تدارک دیده است.

غرفه خبرگزاری حوزه همچنین در طول برگزاری نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات، میزبان شخصیت ها و مسئولان ارشد حوزوی و کشوری، به عنوان «میهمانان ویژه» خواهد بود.

علاقمندان می توانند برای بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، به مصلای امام خمینی(ره) تهران، شبستان اصلی، راهروی 9، غرفه 159 مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha