شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 محی الدین بهرام محمدیان- آموزش و پرورش

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از مسائل مهمی که رسانه حوزه باید به آن بپردازد مسائل مستحدثه می باشد که خوشبختانه خبرگزاری حوزه توانسته است با موضوع شناسی دقیق تا حد قابل قبولی در این امر موفق باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محی الدین بهرام محمدیان، معاون وزیر آموزش و پرورش با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه مطبوعات گفت: یکی از مسائل مهمی که رسانه حوزه باید به آن بپردازد مسائل مستحدثه می باشد که خوشبختانه خبرگزاری حوزه توانسته است با موضوع شناسی دقیق تا حد قابل قبولی در این امر موفق باشد.

وی با بیان اینکه امروزه حوزه مانند سابق نیست افزود: فضلای جوان امروزه در عرصه های گوناگون کارهای خوبی انجام داده است که لازم است رسانه خوزه به خوبی این فعالیت ها را رصد کرده و به مخاطبان خودش منتقل کند.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: نقش حوزه در مسائل مختلف کشور نقش مرشد می باشد و ورود نشریات و رسانه های حوزه به جناح های سیاسی مختلف به صلاح نمی باشد.

خاطرنشان می شود: خبرگزاری حوزه به عنوان رسانه رسمی حوزه های علمیه نیز همچون دوره های گذشته، با هدف گسترش تعاملات در فضای رسانه ای کشور و اطلاع رسانی از کارکردهای حوزه های علمیه جهان تشیع، در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات، حضور فعال دارد.

رسانه رسمی حوزه در این دوره از نمایشگاه مطبوعات، برگزاری نشست خبری مدیر حوزه های علمیه کشور و نشست های تخصصی با موضوعات «رسانه و حقوق شهروندی»، «رسانه و اخلاق مداری»، «بررسی آخرین اقدامات تحولی حوزه»، «فقه رسانه»، و ... را با حضور اصحاب رسانه تدارک دیده است.

غرفه خبرگزاری حوزه همچنین در طول برگزاری نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات، میزبان شخصیت ها و مسئولان ارشد حوزوی و کشوری، به عنوان «میهمانان ویژه» خواهد بود.

علاقمندان می توانند برای بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، به مصلای امام خمینی(ره) تهران، شبستان اصلی، راهروی 9، غرفه 159 مراجعه کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha