پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی - امام جمعه نکا

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه مازندران، ۱۳ آبان را نمادی از عزتمندی ملت ایران و نشان دادن روحیه استکبارستیزی به جهانیان دانست و گفت: حضور مردم درصحنه‌های انقلاب موجب ناامیدی دشمن می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در جلسه هماهنگی مراسم سیزدهم آبان، حضور هر ساله مردم در راهپیمایی 13 آبان را بیانگر پویایی اندیشه ضداستکباری امام خمینی(ره) دانست و گفت: تداوم روحیه انقلابی بین نوجوانان و جوانان از جمله راه‌های وفاداری به آرمان‌های اسلام و انقلاب است.

وی با بیان این که حضور مردم در راهپیمای 13 آبان بیانگر پویا بودن اندیشه ضد استکباری امام خمینی(ره) در همه دوران‌ها و در همه سطوح است، تصریح کرد: 13 آبان یکی از میدان‌های اجتماعی در مسیر مبارزه اصیل با استکبار است.

حجت الاسلام لائینی، ۱۳ آبان را نمادی از عزتمندی ملت ایران و نشان دادن روحیه استکبارستیزی به جهانیان دانست و گفت: حضور مردم درصحنه‌های انقلاب موجب ناامیدی دشمن می‌شود.

این استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به سخنان امام راحل و رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: تمام گرفتاری جهان اسلام به خاطر وجود آمریکا است و برای رسیدن به منافع خویش دست به هر کاری می‌زند که نمونه آن را در کشورهای اسلامی مانند سوریه، عراق، یمن، بحرین، افغانستان و پاکستان شاهد هستیم.

وی ۱۳ آبان را نماد استکبارستیزی ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان سالروز مبارزه با استکبار جهانی، روز تجلی شعار مرگ بر آمریکا و روز میثاق با آرمان های امام(ره) و ولایت، روز ذلت و خواری آمریکای جنایتکار و روز در هم شکستن ابهت ایالات‌متحده امریکا و روز اتحاد و همدلی مردم ایران علیه نظام سلطه است.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز جایگاه آمریکا در جهان متزلزل است، تصریح کرد: آمریکایی ها دیگر آن ابهت و اقتدار گذشته خود را در دنیای امروز ندارند و به دلیل عملکرد بدی که در منطقه و جهان داشتند، جایگاه آنها به پایین ترین سطح ممکن تنزل پیدا کرده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها را امروز برهم زننده صلح جهانی معرفی می کنند، گفت: این کشور زورگو و جنایت کار امروز در ردیف کشورهای نخست حامی تروریست بین الملل در جهان است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که آمریکایی ها در حالی خود را مخالف تروریست در جهان معرفی می کنند که امروز بیشترین حمایت های مالی و تسلیحاتی را از گروه های تروریستی جهان همین کشور انجام می دهد، تصریح کرد: امروز نمونه ای از عملکرد این کشور را در عراق، سوریه، یمن و افغانستان به وضوح مشاهده می کنیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها برای منافع نامشروع و استکباری خود کشورهای منطقه را به خاک و خون کشیدند و میلیون ها انسان بی گناه را آورده کردند، خاطرنشان کرد: این همه جنایت در حالی است که آمریکایی ها خود مدافع حقوق بشر در جهان معرفی می کنند.

امام جمعه نکا با بیان این که آمریکایی ها به وجود آورنده و  حامی بزرگترین شبکه های تروریستی در جهان هستند، تصریح کرد: این همه جنایت آشکار آمریکایی ها در حالی است که مقامات آمریکایی، جمهوری اسلامی را حامی تروریست معرفی می کنند که این بسیار مضحک است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که جامعه بشری از اقدامات نامشروع آمریکایی ها در جهان نگران هستند، خاطرنشان کرد: متأسفانه وابستگی برخی کشورهای جهان منافع از بیان حقایق در خصوص این کشور جنایت کار در مجامع بین المللی شده است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران امروز سد محکمی در برابر سیاست های استکباری آمریکا در جهان است، گفت: انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری ملت ها از خواب غفلت در برابر جنایت های آمریکایی ها شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha