جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
احد آزادی خواه

حوزه/نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از غرفه خبرگزاری حوزه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران حجت الاسلام احد آزادی خواه، نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه مطبوعات گفت: وجود رسانه حوزه مایه مباهات است و امیدواریم این رسانه در تحقق اهداف بلند مدت خود موفق باشد.

خاطر نشان می شود: خبرگزاری حوزه به عنوان رسانه رسمی حوزه های علمیه نیز همچون دوره های گذشته، با هدف گسترش تعاملات در فضای رسانه ای کشور و اطلاع رسانی از کارکردهای حوزه های علمیه جهان تشیع، در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات، حضور فعال دارد.

رسانه رسمی حوزه در این دوره از نمایشگاه مطبوعات، برگزاری نشست خبری مدیر حوزه های علمیه کشور و نشست های تخصصی با موضوعات «رسانه و حقوق شهروندی»، «رسانه و اخلاق مداری»، «بررسی آخرین اقدامات تحولی حوزه»، «فقه رسانه»، و ... را با حضور اصحاب رسانه تدارک دیده است.

غرفه خبرگزاری حوزه همچنین در طول برگزاری نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات، میزبان شخصیت ها و مسئولان ارشد حوزوی و کشوری، به عنوان «میهمانان ویژه» خواهد بود.

علاقمندان می توانند برای بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، به مصلای امام خمینی(ره) تهران، شبستان اصلی، راهروی 9، غرفه 159 مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha