سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/ غرفه خبرگزاری حوزه در چهارمین روز نمایشگاه مطبوعات -۲

حوزه/ بهروز نعمتی در غرفه خبرگزاری حوزه گفت: با وجود تهاجمات فرهنگی دشمن ضرورت این خبرگزاری در انعکاس بیانات مراجع و علما به مردم بسیار مهم است چرا که نقش حوزه های علمیه در غنای فرهنگی جامعه بی نظیر است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران، بهروز نعمتی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز در غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه مطبوعات گفت: رسانه حوزه نقش مهمی در انتقال اخبار حوزه به مخاطبان خود دارد و با وجود تهاجمات فرهنگی دشمن ضرورت این خبرگزاری در انعکاس بیانات مراجع و علما به مردم بسیار مهم است چرا که نقش حوزه های علمیه در غنای فرهنگی جامعه بی نظیر است.

خاطر نشان می شود: خبرگزاری حوزه به عنوان رسانه رسمی حوزه های علمیه نیز همچون دوره های گذشته، با هدف گسترش تعاملات در فضای رسانه ای کشور و اطلاع رسانی از کارکردهای حوزه های علمیه جهان تشیع، در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات، حضور فعال دارد.

رسانه رسمی حوزه در این دوره از نمایشگاه مطبوعات، برگزاری نشست خبری مدیر حوزه های علمیه کشور و نشست های تخصصی با موضوعات «رسانه و حقوق شهروندی»، «رسانه و اخلاق مداری»، «بررسی آخرین اقدامات تحولی حوزه»، «فقه رسانه»، و ... را با حضور اصحاب رسانه تدارک دیده است.

غرفه خبرگزاری حوزه همچنین در طول برگزاری نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات، میزبان شخصیت ها و مسئولان ارشد حوزوی و کشوری، به عنوان «میهمانان ویژه» خواهد بود.

علاقمندان می توانند برای بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، به مصلای امام خمینی(ره) تهران، شبستان اصلی، راهروی 9، غرفه 159 مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha