جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ غرفه خبرگزاری حوزه در چهارمین روز نمایشگاه مطبوعات

حوزه/ دکتر خباز استاندار سمنان با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه بر نقش مهم و اثرگذار حوزه های علمیه در حل معضلات و مشکلات فرهنگی مردم تاکید کرد.

دکتر محمد رضا خبار استاندار سمنان در غرفه خبرگزاری«حوزه» در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، با اشاره به لزوم ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه توسط رسانه ها گفت: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات مهم الهی است که باید به نیت الهی انجام شود و در تحقق این واجب الهی رسانه ها به خصوص رسانه های دینی نقش مهمی دارند.

وی نقش مهم و اثرگذار حوزه های علمیه در حل معضلات فرهنگی جامعه مهم دانست و خاطر نشان ساخت: همه ما از کودکی از آموزه های دینی توسط علما و روحانیت استفاده کرده ایم و امروزه با حضور خبرگزاری های حوزوی به خصوص خبرگزاری حوزه این نقش مهم تر و پر رنگ تر شده است.

خاطرنشان می شود: خبرگزاری حوزه به عنوان رسانه رسمی حوزه های علمیه نیز همچون دوره های گذشته، با هدف گسترش تعاملات در فضای رسانه ای کشور و اطلاع رسانی از کارکردهای حوزه های علمیه جهان تشیع، در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات، حضور فعال خواهد داشت.

رسانه رسمی حوزه در این دوره از نمایشگاه مطبوعات، برگزاری نشست خبری مدیر حوزه های علمیه کشور و نشست های تخصصی با موضوعات «رسانه و حقوق شهروندی»، «رسانه و اخلاق مداری»، «بررسی آخرین اقدامات تحولی حوزه»، «فقه رسانه»، و ... را با حضور اصحاب رسانه تدارک دیده است.

غرفه خبرگزاری حوزه همچنین در طول برگزاری نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات، میزبان شخصیت ها و مسئولان ارشد حوزوی و کشوری، به عنوان «میهمانان ویژه» خواهد بود.

علاقمندان می توانند برای بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، به مصلای امام خمینی(ره) تهران، شبستان اصلی، راهروی 9، غرفه 159 مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha