جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آمریکا

حوزه/ حجت الاسلام کشکولی گفت: مسؤولین باید حرکت ها و برنامه های دشمن را مرتب رصد کرده، تا بتوانند مواضعی متناسب با آن ها اتخاذ کرده تا مانع انجام تصمیم های منفعت طلبانه آن ها شوند.

حجت الاسلام داوود کشکولی استاد حوزه علمیه نهاوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به اظهارات اخیر دولت آمریکا، ابراز داشت: آمریکا با وجود قدرت منطقه ای ایران منافع خود را در خاورمیانه مورد خطر دیده است.

وی افزود: ایران با مواضع روشن و به حق خود مدافع حقوق مظلومین در جهان است و آمریکا با اهداف خصمانه و منفعت طلبانه خود همواره چشم بر حقوق کشور های دیگر ببندد و فقط در پی صدارت طلبی خود می باشد.

استاد حوزه علمیه نهاوند اظهار داشت: مسؤولین باید حرکت ها و برنامه های دشمن را مرتب رصد کرده تا بتوانند مواضعی متناسب با آن ها اتخاذ کرده تا مانع انجام تصمیم های منفعت طلبانه آن ها شوند.

وی تصریح کرد: هیچ گاه نمی شود به ظالم اعتماد کرد چرا که او همواره در پی ظلم خود بوده و در راه رسیدن به اهداف خود از هیچ و وسیله ای دریغ نمی کند.

حجت الاسلام کشکولی تصریح کرد: آمریکا به عنوان یک کشور ظالم خود را ابر قدرت جهان دانسته و ادعایکد خدائی می کند و با کشور هائی که این توهم آن ها را قبول نداشته عداوت و دشمنی عمیقی دارد.

وی اظهار داشت: ما نباید فریب دشمن قسم خورده خود از جمله آمریکا را خورده و در مورد منافع کشور با آن ها مذاکره کنیم؛ چرا که آن ها فقط در مورد کسب منافع خود بوده و مدام در صدد امتیاز گیری از ما است.

استاد حوزه علمیه نهاوند ابراز داشت: سپاه همواره تا پای جان پاسدار ملت، مذهب و ولایت فقیه بوده و آمریکا از این امر ناراحت است لذا دست به تحریم این نهاد انقلابی زده تا شاید بتواند آن را تضعیف کند و این توهمی بیش نیست.

وی در پایان افزود: در حال حاضر این اتحاد و همبستگی مردم و مسؤولین است که می تواند اهرم خوبی برای دفاع از منافع ارزشی و ملی خود در مقابل دشمنان این مرز و بوم با اقتدار کامل ایستادگی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha