پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سید جلال احمدپناهی - سمنان

رئیس ستاد نمازجمعه سمنان با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی مهم‌ترین عامل معرفی حقیقت قیام امام حسین (ع) است، گفت: راهپیمایی اربعین بزرگ‌ترین گردهمایی تشیع در دنیا محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام سید جلال احمدپناهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به اجتماع بزرگ مسلمانان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در کربلا، اظهار داشت: راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی از پیامدهای حماسه باشکوه و با عظمت جریان کربلاست که خود به جاودانگی این حرکت مقدس کمک‌های بزرگی می‌کند.

رئیس ستاد نمازجمعه سمنان با اشاره به حضور میلیونی عاشقان امام حسین (ع) در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در کربلا تصریح کرد: رونق گرفتن، حضور میلیونی و با عظمت عزاداران حسینی از سراسر جهان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در طی سال‌های جاری موجب حیرت و تعجب و انگشت‌به‌دهان ماندن جهانیان شده است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی مهم‌ترین عامل معرفی حقیقت قیام امام حسین (ع) است، گفت: راهپیمایی اربعین بزرگ‌ترین گردهمایی تشیع در دنیا محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدپناهی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی و اجتماع بزرگ مسلمانان در کربلا در این ایام حاوی پیام‌های زیادی برای همه انسان‌ها است، خاطرنشان کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره حماسه باشکوه و با عظمت جریان کربلا و نهضت حسینی یک ضرورت انکارناپذیر در اجتماع است و قرار داشتن احساس و عاطفه در کنار منطق و عقلانیت از ویژگی‌های حماسه باشکوه و با عظمت جریان کربلا است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha