شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام هادی صادقی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صادقی، معاون فرهنگی قوه قضائیه با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه مطبوعات، از امضای تفاهم نامه همکاری این معاونت با حوزه های علمیه خواهران برای جذب طلاب خواهر در دستگاه قضایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حــوزه» از تهران حجت الاسلام والمسلمین صادقی معاون فرهنگی قوه قضائیه امروز با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه مطبوعات از امضای تفاهم نامه  همکاری با  مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برای جذب طلاب خواهر در دستگاه قضایی در عرصه های مشاوره ای، تدریس در دوره های آموزشی و فرهنگی تبلیغی  خبر داد.

وی گفت: طی تفاهم نامه ای که با حوزه های خواهران امضا شده است مقرر شد از ظرفیت حوزه های خواهران و طلاب خواهر در دستگاه قضایی برای خانواده های این نهاد استفاده شود.

معاون فرهنگی قوه قضائیه با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در حوزه گفت: امروزه بسیاری از مردم اخبار حوزه را نمی دانند و وجود خبرگزاری حوزه جهت انعکاس اخبار  و رویدادهای حوزوی امری لازم و ضروریست.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی توجه به نخبگان در جذب به حوزه را خواستار شد و تاکید کرد رسانه حوزه می تواند در جذب نخبگان رشته های گوناگون به حوزه نقش مهم ایفا کند.

شایان ذکر است خبرگزاری حوزه به عنوان رسانه رسمی حوزه های علمیه نیز همچون دوره های گذشته، با هدف گسترش تعاملات در فضای رسانه ای کشور و اطلاع رسانی از کارکردهای حوزه های علمیه جهان تشیع، در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات، حضور فعال دارد.

غرفه خبرگزاری حوزه همچنین در طول برگزاری نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات لاوه بربرگزاری سلسله نشست های تخصصی، میزبان شخصیت ها و مسئولان ارشد حوزوی و کشوری، به عنوان «میهمانان ویژه»  و عموم بازدیدکنندگان از نمایشگاه خواهد بود.

علاقمندان می توانند برای بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، به مصلای امام خمینی(ره) تهران، شبستان اصلی، راهروی 9، غرفه 159 مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha